האם הרב פינטו חזה את חיסול סולימאני?

סערה גדולה ברשת סביב הקלטות של רבי יאשיהו פינטו מלפני מספר שבועות בהם הוא מספר לאחד מחסידיו על "זעזוע גדול" שהעולם הולך לעבור

האם הרב יאשיהו פינטו חזה את חיסולו של קאסם סולימאני מספר שבועות לפני שהוא התרחש? כך לפחות טוענים חסידיו, בהתבסס על הקלטה של שיחה שהעביר לכאורה לפני מספר שבועות, שפורסמה אתמול (שני) ברשתות החברתיות.
בהקלטה נשמע הרב פינטו כשהוא פונה לרב בשם אופיר ומספר לו על כך שאויבי ישראל צפויים לעבור זעזוע גדול, בממדים היסטוריים. "בבקשה צדיק, אתם יודעים שאנחנו נזהרים במה שאנחנו אומרים. היה לנו חלום בשבת שהולך להיות זעזוע גדול בעולם, בממדים של רצח רבין, 11 בספטמבר, בממדים מאוד קשים, על השונאים של עם ישראל".

"בבקשה תכניסו את כל הישיבה, את כולם, להתחזקות חזקה מאוד", נשמע הרב פינטו אומר בהקלטה. "כמה ימים העולם הולך לעבור זעזוע שייצרב בהיסטוריה של העולם. תרשמו רבי אופיר, תשמרו את ההקלטה הזו, כמה ימים בודדים העולם הולך לפני זעזוע קשה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך