אסותא אשדוד: מקום ראשון בשביעות רצון המטופלים במלר״ד

ד״ר ארז ברנבוים, מנכ״ל אסותא אשדוד אמר עם קבלת תוצאות הסקר: ״אנו גאים להוביל את רשימת בתי החולים הבינוניים והגדולים בסקר שביעות הרצון של משרד הבריאות. התוצאות משקפות את העבודה הקשה, המסירות והרפואה הטובה במלר״דים באסותא אשדוד שניתנים 24/7 365 ימים בשנה״
בית החולים אסותא אשדוד
ביה"ח אסותא. צילום: נתנאל פריאנטי

משרד הבריאות פרסם היום (שלישי) את תוצאות סקר חווית המטופל במחלקות לרפואה דחופה (מיון) בבתי החולים בישראל. במקום הראשון בין בתי החולים הבינוניים והגדולים דורג אסותא אשדוד במקום הראשון בשביעות רצון מטופלים עם 80% שביעות רצון.

סקר חווית המטופל מחדרי המיון, שנערך ע״י משרד הבריאות, בדק את שביעות הרצון של המטופלים והתבסס על אלו שביקרו בחדרי או התאשפזו בין החודשים מאי-אוגוסט 2019.

ד״ר ארז ברנבוים, מנכ״ל אסותא אשדוד.

בין הנושאים שנבדקו בשאלון: שביעות רצון כללית, זמני המתנה, יחס הצוותים המטפלים, נכונות להמליץ על חדרי המיון, מתן מידע ובהירות ההסברים ועוד.
ד״ר ארז ברנבוים, מנכ״ל אסותא אשדוד אמר עם קבלת תוצאות הסקר: ״אנו גאים להוביל את רשימת בתי החולים הבינוניים והגדולים בסקר שביעות הרצון של משרד הבריאות. התוצאות משקפות את העבודה הקשה, המסירות והרפואה הטובה במלר״דים באסותא אשדוד שניתנים 24/7 365 ימים בשנה.
אני רוצה להודות למטופלים שלנו, שנותנים בנו אמון, ובוחרים להגיע לבית החולים ברגעים הקשים והמורכבים ביותר. אני מבטיח שנמשיך להצדיק את האמון של כל אחת ואחד מכם ולספק רפואה מיטבית, שירות מצוין וטכנולוגיה מתקדמת״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך