ניצחון הגשם

רק שלושה משחקים נערכו במסגרת מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד. הגשם שירד בסופ"ש גרם לביטול חלקם. ב-3 משחקים שכן נערכו, פגשו שתי קבוצות של מץס אשדוד את הקבוצות המקבילות של מכבי חיפה. נערים ב' הפסידה 2:1 ונערים ג' באותה תוצאה לקבוצה המקבילה של מכבי חיפה. קבוצת נערים א' סיימה בתיקו מאופס מול בני יהודה. קבוצת הנוער לא שיחקה בגלל תנאי המגרש ומזג האוויר, במגרשה של גדנ"ע יהודה.

נערים א'

מ.ס אשדוד – בני יהודה 0:0

זה היה משחק במזג האוויר קשה עם שלוש החמצות של מאה אחוז לשער לטובתה של קבוצת הנערים של מ.ס אשדוד. אבל הקבוצה לא הצליחה לתרגם את המצבים המצוינים לשערים והמשחק הסתיים בתיקו מאופס. אשדוד הרגישה מאוכזבת בתום המשחק, שכן יכולה הייתה לרדת בקלות עם 3 הנקודות, עם מעט יותר ריכוז ליד שער האורחת

נערים ב'

מכבי  חיפה  – מ ס אשדוד 1:2

משחק טוב מאוד של קבוצת נערים ב' של מ.ס אשדוד. משחק לחימה משולב עם סגירות נכונות והתקפות יפות. במחצית השנייה נכבש שער יפה של איליי אמזלג בבעיטה מקצה רחבת השש עשרה, לפינה הרחוק. מכבי חיפה השוותה את התוצאה מקרן. כשנראה היה שהמשחק ייגמר בתיקו, הצליחה חיפה לכבוש את שער הניצחון.  4 דקות בתוספת הזמן דווקא לאחר קרן של אשדוד, יצאה חיפה למתפרצת שהסתיים בשער השני לזכותה ובניצחון.

נערים ג'

מ.ס אשדוד -מכבי  מכבי חיפה 2:1

במחצית הראשונה עמדה קבוצת נערים ג' בתורה יפה מאוד מול מכבי חיפה, אבל חסרה את המחץ בהתקפה. את המחצית השנייה הקבוצה לא פתחה טוב  ומכבי חיפה קיבלה פנדל ששינה את כל המשחק.  לאחר חמש דקות ספגה אשדוד את השער השני. למרות זאת שחקני אשדוד לא נשברו והמשיכו לתקוף ולנסות לצמק אך השער מרגלי עילאי בן חמו, הגיע קצת באיחור (חמש דקות לסיום) , והספיק רק לצמק את התוצאה ולא להשוות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך