סכנה: צווי סגירה הוצאו ל- 20 אתרי בניה בעיר ע"י המשטרה והעירייה

שיתוף פעולה בין משטרת ישראל, מפקחי משרד העבודה, עיריית אשדוד ו"המשרד לבטיחות וגיהות" למען שמירת הבטיחות באתרי עבודה בעיר אשדוד

אתמול (א') ערכו שוטרי יחידת השיטור העירוני יחד עם פקחי משרד העבודה, ה"מוסד לבטיחות וגיהות" ונציגי אגף הפיקוח על הבנייה מטעם עיריית אשדוד, פעילות בקרה ואכיפה בעשרות אתרי בנייה שונים בעיר. פעילות משולבת זאת חשפה שורה של מחדלים ועבירות בטיחות המסכנות רבות את העובדים באתרים השונים, ואף ניתן לומר כי לא הופקו לקחים מבקרות שנערכו הן רק בחודשים האחרונים בחלקם של האתרים שבוקרו אתמול.

לאור מצב הבטיחות בחלק מהאתרים, ייערכו בתקופה הקרובה בירורים ושימועים על ידי הגורמים המקצועיים האמונים על נושאים אלו למנהלי העבודה שבאחריותם נמצאו הליקויים, וכנגד חלק מהאתרים שלא הקפידו להנחיות משרד העבודה מהבקרות שנערכו במקום בחודשים האחרונים כאמור, יישקלו בעקבות כך הפעלה של סנקציות נוספות.

מתוך למעלה מ-20 אתרי בנייה שנבדקו ונסרקו אתמול בעיר אשדוד, הוצאו צווי סגירה ע"י המפקחים המקצועיים למרביתם- כ-20 אתרי בנייה!

יודגש כי יחידת השיטור העירוני אשדוד, תמשיך לפעול יחד עם הגורמים השותפים והמקצועיים לצמצום ואכיפה של תופעות איכות חיים בכלל, וליקויים באתרי הבנייה, בפרט, לשם הצלת חיי אדם ושמירה על ביטחון הציבור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך