באסותא זעמו על הרופא של מיטל: "היה חייב להזמין נט"ן"

ממשיך להיות קשה מצבה של הילדה מיטל בת ה11 שחלתה בסיבוך של זן נדיר של שפעת. באסותא זועמים על רופא המשפחה וטוענים שהיה חייב להזמין נט"ן למרפאה ולא להפנותה למיון
צילום ארכיון: דניאל תיעוד מבצעי מד"א

בבית החולים אסותא באשדוד ממשיכים הרופאים לנסות לייצב את מצבה של הילדה מיטל ספטי בת ה11 אשר עדיין מחוברת למכונת הלב ריאות ולא מצליחה לתפקד בעצמה.

אך הדרמה הגדולה החלה עוד ביום רביעי שעבר לאחר שמיטל הלכה עם אמה לרופא המשפחה שלה והתלוננה על שיעולים ולחץ בחזה, הרופא שבדק אותה נתן לה הפניה למיון ושחרר אותה לדרכה.

דקות ספורות לאחר שנכנסה למיון התמוטטה מיטל ומאז מחוברת למכונת הלב ריאות כאשר על פי הרופאים אם הייתה מגיעה דקה מאוחר יותר היה קורה הנורא מכל.

באסותא זעמו על רופא המשפחה וטענו שהוא היה חייב להזמין ניידת טיפול נמרץ למרפאה ולא להפנות למיון בכזו "שאננות" כאשר ההורים לא מדמיינים לרגע שהמצב כל כך חמור וכל שניה חשובה. באסותא מסרו להורים כי הם נזפו ברופא והביעו את זעמם על המחדל החמור.

מטעם גורם המקורב למשפחה נמסר: "המשפחה לא מחפשת אשמים כרגע ומבקשת מכולם להמשיך להעתיר בתפילות לרפואתה של מיטל בת הדסה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך