קבוצה 10. אחרי 9 משחקים ללא ניצחון, 0:3 למ.ס אשדוד על רעננה

במ.ס אשדוד כבר חששו מהתחתית לאחר 9 מחזורים ללא ניצחון. דווקא מול הפועל רעננה שנחשבת "לכבשה השחורה" של אשדוד היא "התפוצצה" עם 0:3 חד צדדי, על האחרונה בטבלה שנותרה ב-10 שחקנים מחצית שלמה.
כנעאן חוגג אולי את שער העונה (צילום: טל אקוקה)

אוי כמה זה היה במקום. כמה זמן חיכתה מ.ס אשדוד לניצחון הזה. למעשה היא חיכתה לזה 9 מחזורים. מ.ס אשדוד חזרה לנצח אחרי 9 מחזורים בלי ניצחון. היא גברה 0:3 חלק על האחרונה רעננה מי שנחשבת "לכבשה השחורה" שלה….וברחה מהתחתית.

אשדוד פתחה במטרה לנצח. שיתוף פעולה פעמיים (4,9) הביאו את אשדוד למצבים ליד שער רעננה ובמקרה השני אסף צור מנע 0:1 מוקדם לאשדוד. שלומי אזולאי בעט (19) בעיטה חופשית, כ-16 מטר מהשער והכדור היה קרוב קרוב. אבל בדקה ה-25 אשדוד עלתה ליתרון חשוב. מוחמד כנאען השתחרר בצורה טובה ומ-25 מטר ובעט טיל אדיר שנעצר רק בחיבורים של צור. זה היה השער השלישי של כנעאו לזכות אשדוד ב-4 משחקים, ועוד איזה שער, אולי שער העונה.

אם זה לא הספיק לרעננה הרי שעל סף המחצית היא נותרה לא רק בפיגור, אלא גם בעשרה שחקנים. ירדן כהן הכשיל את יצחק אספה, ספג צהוב שני מוצדק מהשופט לשומי אברהם והורחק. רעננה בצרות.

blank
רועי גורדנה. חזר להרכב (צילום: טל אקוקה)

אשדוד הכניסה (49) את יעקב בריהון במקום אבו עקל, קשר אחורי יצא שחקן כנף קדמי נכנס, חילוף התקפי שהמשמעות שלו – עוד שער. 6 דקות אח"כ הוציא גוזלן כדור מצוין לדוד שנבלם רגע לפני שעשה מזה 0:2. בדקה ה-65  בניגוד למשחק רעענה הישוותה, או נכון יותר כמעט השיוותה.  השער בוטל בהתערבות ה-VAR. אנסה בישל  לעמית כהן שער שבהילוכים החוזרים התברר שהאחרון היה בעמדת נבדל. אשדוד הבינה שהיא צריכה להכריע את המשחק, שהיא טובה בו יותר.

וזה קרה. בדקה ה-71, עלתה אשדוד ליתרון של 0:2. דין דוד דחק מקרוב את השער השני לקבוצתו. הפעם השער היה חוקי. אשדוד עשתה מה שלא עשתה הרבה זמן היא לא הניחה ליריבה שלה. 5 דקות אח"כ זה כבר 0:3 לאשדוד. יעקב בריהון נכנס לרישמת המבקיעים לאשדוד לראשונה העונה. אשדוד מפרקת? מסתבר.

מ.ס אשדוד: משפתי, אספה, ברדע (תירם, 87), אוואני, עבודי, אבו עקל (בריהון, 49), גורדנה, אזולאי, כנעאן, דוד, גוזלן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך