תושב אשדוד נהג תחת השפעת סמים כשהרשיון שלו פסול ל-10 שנים

הוגשה נגד הצהרת תובע וכבר בימים אלו יוגש כתב אישום. נהג נוסף תושב אשדוד, נתפס נוהג על פי החשד תחת השפעת סמים, גם הוא בתקופת פסילה. מעצרו הוארך עד יום שני הקרוב. קטין בן 16.5 תושב העיר נשלח למאסר בית לאחר שעל פי החשד גנב קטנוע ונהג בו ללא רישיון.
צילום: דוברות המשטרה

במהלך הימים האחרונים נעצרו שני נהגים שעל פי החשד נהגו תחת השפעת סם מסוכן. השניים הועברו לחקירה ונכלאו בסיומה. אחד מהנהגים הנו פסול לנהיגה למשך 10 שנים ובבדיקת הימצאות סמים בגופו התקבלה אינדיקציה חיובית. כנגדו הוגשה בסוף השבוע הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כבר בימים אלו כתב אישום. גם מעצרו של הנהג הנוסף שנתפס נוהג על פי החשד תחת השפעת סמים ובתקופת פסילה הוארך עד יום שני הקרוב תוך כוונה להגיש גם נגדו כתב אישום כבר בימים אלו.

באירוע נוסף, ביום שישי לפנות בוקר, הבחינו שוטרי התנועה בקטנוע שעורר חשדם. נסיעה אחריו תוך שכרזו לו לעצור לבדיקה לא נענתה תוך שהרוכב ממשיך בנסיעתו עד שנעתר לבקשת שוטרי הניידת אז התברר כי מדובר בקטין כבן 16.5 שאיננו מורשה נהיגה כלל וכי על פי החשד גנב את הקטנוע בכדי לשוב עמו לביתו. בתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית.

בפעילות אותה ערכו שוטרי משטרת ישראל בדרום, אותרו ונעצרו מספר נהגים שביצעו עבירות תעבורה מהחמורות שישנן והמסכנות באופן ממשי את ציבור משתמשי הדרך, בחלקן תוך זילות בחוק. חלקם של הנהגים נכלא בתום חקירה ומעצרם הוארך לטובת גיבוש תיק החקירה לכדי הגשת כתב אישום בבית המשפט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך