אחרי סופ"ש סוער: הפוגה מסערת הגשמים ביומיים הקרובים לקראת סערה חורפית נוספת

היום ומחר צפויה הפוגה קלה, בהמשך השבוע הגשם יחזור, בעירייה מסכמים את הסופ"ש הסוער ומתכוננים להמשך השבוע

אחרי סוף שבוע סוער במיוחד, היום הגשמים יפסקו, ביום שני צפויה ההפוגה להימשך, אבל הרוחות הדרומיות יתחזקו. ביום שלישי ייתכן גשם מקומי בצפון הארץ, אבל ההפוגה תסתיים כבר ביום רביעי, כאשר צפויים להתחיל לרדת שוב גשמים לפרקים בצפון הארץ ובמרכזה וכן בעיר אשדוד. הגשמים יהיו מלווים ברוחות חזקות וקיים חשש מהצפות ומשטפונות במקומות המועדים.

עיריית אשדוד ממשיכה להיות בכוננות מזג האוויר עם כלל הצוותים המקצועיים העומדים לרשותה, לאחר לילה בו ירדו גשמים חזקים מלווים במשבי רוח עוצמתיים, אך למרבה המזל לא נרשמו אירועים חריגים, ובעקבות כך כל צירי התנועה בעיר פתוחים לנסיעה.

כחלק מההערכות של העירייה הבוקר ייצאו צוותי העבודה של מנהלות הרובע במטרה לסרוק את הצירים בכל רובע ובסביבת מוסדות החינוך. בנוסף, התבצע סיור קולטנים, כאשר אל צוות הסיור הצטרפו גם מכונות טיאטוא שעוברים לאורך צירי התנועה, במטרה לנקות ולאסוף פריטים שהתעופפו במהלך הלילה.

לאורך הלילה הביטחון העירוני סרק את הצירים ובנוסף מוקד רואה סורק את האזורים באמצעות המצלמות הפרוסות ברחבי העיר, תושבי העיר מוזמנים לדוול למוקד העירוני על כל תקלה שהם רואים, במטרה למנוע מפגעים.

צילום: עיריית אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך