אלי לוי: "הלוואי ואצליח לשמור על המאזן כמו עם קבוצת הנוער"

לוי, מאמן קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, שלה 100 אחוזי הצלחה, יעמוד על הקווים מול רעננה ביום ראשוןן (איצטדיון הי"א, 19.00) בצוותא עם משה אוחיון עוזר המאמן, במקומו של רוני אוואט שמחלים בביתו. שלומי אזולאי: "אחנו צריכים להיות קבוצה יותר רעה". יחזקאל נפצע וסובל כנראה מקרע. אווסו בספק. גורדנה צפוי לשוב להרכב.
אלי לוי ואזולאי במסיבת העיתונאים.

מ.ס אשדוד תארח ביום ראשון את הפועל רעננה ( 19:00 באצטדיון הי״א), כשהמאמן רוני אוואט מבריא מהליך רפואי ולא יהיה על הקווים.  מי שמעביר את האימונים הוא אלי לוי מאמן הנוער, בצוותא עם עוזר המאמן של אוואט, משה אוחיון. שניהם יעבירו את המשחק מול רעננה.

לוי אמר במסיבת העיתונאים בשישי: ״אני לא מאמן חדש, באתי להחליף את רוני. המקום של המאמן הוא שלו ונאחל לו מפה החלמה מהירה ושיחזור כמה שיותר מהר. הדבר היחיד שרוני העביר לי הוא שהוא סומך עלי במאה אחוז ושיש לי יד חופשית לעשות מה שאני רוצה וחושב. הלוואי ואצליח לשמור על המאזן כמו עם קבוצת הנוער  (רק ניצחונוץת – מ.ס) , אין אחד שרוצה יותר ממני ואני מקווה שהשחקנים יעזרו לי לשמור עליהם״.

לוי דיבר על ההרגשה לאמן שוב בליגת העל: ״מרגיש לי דיי טבעי לחזור לבוגרים, הייתי מאמן בוגרים רוב השנים שאני מאמן. יש לנו משחק לא פשוט, אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח את המשחק הזה ואני מקווה שנראה את זה גם ביום ראשון. יש לנו הרבה דברים טובים שלא הראנו לא במשחק האחרון ולא לפני אז אני מקווה שנראה במשחק הקרוב וננצח את המשחק".

שלומי אזולאי: :״אני רוצה לאחל החלמה מהירה לרוני שיחזור מהר כמה שאפשר, אנחנו מחכים לו פה. אני חושב שאלי הגיע השבוע וראינו אנרגיות חדשות ורצון של כולם להוכיח עם דף חדש ותחרותיות זה הכי חשוב לקבוצת כדורגל, מקווה שנביר את זה למשחק. יכולנו להיות עם הרבה יותר נקודות, צריכים להיות קבוצה יותר רעה במובן של ניצחונות".

מהבחינה המקצועית הרי שלאונרד אווסו חולה בשפעת ולא יהיה בהרכב, אולי לא בסגל. שיגב יחזקאל נפצע באימון, והוא ככל הנראה סובל מקרע. טום בן זקן הקפטן חזר להתאמן עם הקבוצה באופן חלקי לאחר חודשים בהם לא התאמן איתה לאחר הניתוח שעבר. כמו שזה נראה רועי גורדנה יחזור להרכב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך