"חזרו לעצמם"

מכבי ראשל"צ שוב חזרה מפיגור דו-ספרתי במחצית הראשונה עם הגנה חזקה אחרי ההפסקה וגברה על מכבי אשדוד, 81:94. אשדוד בלי ליאור אליהו החולה ופול סטול שהעברה שלו טרם הגיעה, חזרה להפסיד לאחר ניצחון במחזור הקודם.
ג'ונסון מפריע להמילטון מתחת לסל (צילומים: לירון מולדובן)

במחזור הקודם מול נס ציונה, נראה היה שמכבי אשדוד מתאוששת. אבל זה רק נראה. אשדוד לאחר ניצחון בודד ב-11 מחזורים חזרה לנצח. אבל בחמישי, ללא פול סטול שטרם עבר, כי העברה שלו לא הגיעה בגלל חג המולד וליאור אליהו החולה בשפעת "חזרה לעצמה והפסידה, לאחר שכבר הובילה במחצית 40:44.

בפעם השנייה השבוע, מכבי ראשל"צ נתנה ליריבתה פור של מחצית אחת לפני שהעבירה הילוך – וגם הערב זה הספיק לניצחון. סגנית האלופה ניצחה את הרבע השלישי 18:32, נטלה את השליטה במשחק ולא הסתכלה יותר לאחור בדרך לניצחון חוץ 81:94 על מכבי אשדוד.

ביום שני תצא מכבי אשדוד, הפםע עם סטול וכנראה עם ליאור אליהו, לאחד האולמות שהכי קשה לשחק בהם, האולם הבייתי של הפועל ת"א. אשדוד תחפש ניצחון נוסף, קל זה לא יהיה.

קאמבק של ראשל"צ ברבע השלישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך