קשיש נפגע כשרכב על אופניו שניזוקו, ולא רצה טיפול. המתנדב תיקן לו אותם

יחיאל כהן, חובש ראש סניף אשדוד באיחוד הצלה, הבחין בקשיש בן 76, שנפגע מרכב, ואופניו החשמליים ניזוקו. יחיאל נסע עם הקשיש לחנות אופניים ולא עזב אותו עד שוידא שאכן האופניים החשמליים תוקנו על חשבונו האישי.
ראש סניף איחוד הצלה באשדוד יחיאל כהן.

יחיאל כהן חובש מתנדב וראש סניף אשדוד באיחוד הצלה היה בנסיעה שגרתית הערב (חמישי) סמוך לשעה 17:00 בשד' בני ברית בעיר והבחין בהתקהלות סביב אדם מבוגר בכביש. מבדיקה ראשונית התברר כי האדון כבן 76 לא רצה טיפול רפואי אך אופניו החשמליים ניזוקו מפגיעת רכב פרטי כך שהוא לא יכל להמשיך ברכיבה מהמקום.

יחיאל שהבין את מצוקתו דאג להעלות את הקשיש ואופניו לרכבו הפרטי ויחד הם נסעו לחנות אופניים שם ביקש יחיאל לתקן את האופניים החשמליים שניזוקו על חשבונו האישי, ובמקביל דאג לאוכל ושתיה לקשיש בזמן שאופניו בתיקון ולא עזב אותו עד שוידא שאכן האופניים החשמליים תוקנו וכשירים להמשך רכיבה.

אבי עמר דובר אזורי של איחוד הצלה מסר: "מתנדבי איחוד הצלה פועלים בהתנדבות מלאה 24 שעות 7 ימים בשבוע להצלת חיים, לא פעם נתקלים המתנדבים במצבים הומניטרים שונים ואף קשים, לאו דווקא מקרים רפואיים אשר ליבם של המתנדבים לא נותן להם מנוח והסיוע שלהם הופך להצלה של ממש, הערב נתקלנו במקרה בודד מתוך רבים שלא תמיד מגיעים לידיעת הכלל אך ברצוננו בשם המתנדבים להודות לראש הסניף שמחזיק בהתנדבות מלאה את ניהול וקידום סניף איחוד הצלה באשדוד ובמעשה אחד קטן מהווה דוגמא לכלל המתנדבים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך