שי קרמונה מעצב השיער מאשדוד קיבל תפקיד בפאודה

שי קרמונה מעצב השיער המוכר מאשדוד, נמצא בשנתיים האחרונות גם בתעשיית הבידור, מה שהחל בתפקיד בסדרת הלהיט "שנות ה-80", נמשך לתפקיד אורח בעונה השלישית והחדשה של הסדרה פאודה, הסדרה המדוברת ביותר בישראל, שאף נרכשה על ידי נטפליקס וזוכה למיליוני צפיות ברחבי העולם, קרמונה: "זה כבוד גדול עבורי להשתתף בסדרה כזאת, הגשמתי חלום"

כמה פעמים ישבתם מול עוד פרק מותח של פאודה, הסדרה הישראלית הבינלאומית שמרתקת מילוני צופים בכל העולם, סדרה שאפילו נטפליקס רכשה אותה ודמיינתם את עצמכם משחקים באחד התפקידים שם. אז מסתבר שיש אשדודי שהגשים את החלום הזה. קוראים לו שי קרמונה. רובכם בטח כבר מכירים אותו כשי קרמונה מעצב השיער המוכר מרובע ט"ו ברחוב תל חי.

קרמונה (36), נשוי ואב לשלושה. עוסק בתחום עיצוב השיער שנים ארוכות, אך בשנתיים האחרונות הוא מתחיל לאט לאט לסלול לעצמו בזמן מאוד קצר, גם את הדרך לתעשיית הבידור. אומנם כרגע בתפקידי משנה, אבל בזמן הלא ארוך שהוא נמצא בתחום, הוא מצליח בכלל לא רע. אפילו מצוין.

זה התחיל בתפקיד בסדרה שנות ה-80. קרמונה ניגש לאודישן והתקבל לעונה 4 וימשיך לככב גם בעונה ה-5 שמשודרת בימים אלה. קרמונה משחק את טימור חננשוילי, מנהל תברואה. קרמונה: "העונה התפקיד התעצם וקיבל משמעות יותר דומיננטית, מני אסייג שנתן לי את ההזדמנות הראשונה, העלה את התפקיד בעוד מדרגה".

אבל כמו שאומרים עם האוכל בא התיאבון. ההצלחה בתפקיד בשנות ה-80 פתחה לקרמונה את התיאבון: "עם האוכל בא התיאבון, כולל הקינוח" הוא מתאר. "הכל התחיל בזכות הסדרה שנות ה-80 ובזכות התסריטאי והיוצר שלה מני אסייג, הוא הראשון שפתח לי את הדלת בתחום המשחק, הוא נתן לי צ'אנס ענק למרות שלא הכיר אותי לפני כן. הוא אדם רחב לב, שנותן הזדמנויות לאנשים שבאים מהפריפריה. עשיתי את טבילת האש בעונה 4 והתקדמתי, השתפשפתי ועשיתי קורסי משחק. מינפתי את זה".

כשהוא אומר מינפתי את זה, הוא מתכוון שניגש אל עוד אודישנים והתקבל. קרמונה: "התקבלתי לסדרת 'בת אל הבתולה' שמשודרת בהוט בידור ישראלי. עשיתי משם פרסומת למדיה בשיתוף שרוטונים ומיטב ד"ש. ובנוסף, עשיתי סדרה שהולכת להיות ממש מדהימה, סדרת ריגול לנוער שאני בעצם משחק בה מדען בן 35, שנקראת ספיידרז. התפקיד הוא דיי מגניב, בדיוק ההפך ממני. זה תפקיד שנתן לי עוד עליית מדרגה בקריירה הקצרה שלי. הסדרה תשודר בערוץ ניקלודיאון, והיא תופץ לאחר מכן לערוצים ברחבי העולם".

קרמונה ממשיך: "ציינתי מקודם שעם האוכל בא התיאבון, אז הקינוח זה בהחלט הסדרה פאודה". הוא מספר כיצד הגיע לסדרה המהוללת: "עשיתי קורס משחק אצל דורון בן דוד שמשחק את הדמות של סטיב בסדרה, תמיד רציתי לקחת חלק בתוך סצנה או אפילו בסט של הסדרה הזו. זו סדרה שאי אפשר לתאר אותה. והנה זה הפך למציאות".

שי פנה במהלך קורס המשחק לבן דוד וסיפר כי יש לו חלום להגשים. להיות חלק ולו קטן מהסדרה פאודה שאמורה הייתה באותם ימים להצטלם לעונה שלישית ואף נרכשה על ידי ענקית הסטרימינג "נטפליקס". בן דוד אהב את הישירות, וענה גם הוא באותה הדרך לקרמונה: "זה לא פשוט, אבל תפנה למלהקת הראשית של הסדרה ושלח לה מייל". שי אכן עשה זאת. הוא פנה אליה ושאל אם יש תפקיד שיוכל להיבחן אליו. "שלחתי לה הודעה ובה כתבתי כי  אשמח להתקבל לאודישן לתפקיד בעונה השלישית, כל תפקיד שיתאים להם".

מי שחזרה אליו הייתה העוזרת של המלהקת שסיפרה לשי כי יש תפקיד קטן פנוי, וכי תשמח אם יעשה אודישן עבורו. קרמונה: "להתכונן לאודישן זה לא פשוט, מתכוננים לזה שעות רבות לפני כן, חייבים להיות מדויקים לפי דרישות הבמאי או הסצנה עצמה".

לשי הוצע תפקיד כשחקן אורח של לוחם ימ"מ: "עשיתי את זה. התייעצתי עם אנשי מקצוע. לקחתי את כל כולי לעבור את האודישן. שתבין, לקבל תפקיד בפאודה בכל גודל, זה בגדר חלום". שי הגיע לאודישן, עשה אותו וחיכה לתשובה בקוצר רוח. הוא גם קיבל תשובה. אבל לא לזו שציפה. נמסר לו כי התפקיד לוהק למישהו אחר. אבל הוא התעקש. לא ויתר וביקש תפקיד נוסף, ואכן זה קרה. אבל זה כבר לא היה תפקיד של לוחם ימ"מ. מה שהתפנה היה תפקיד אחר לגמרי, תפקיד של איש חמאס.

"אמרו לי שזה תפקיד קטן והתפקיד הוא בערבית. שאלו אם אני מוכן ומסוגל לעשות את זה". הוא לא היסס והשיב בחיוב. היו לו רק 48 שעות להתכונן וללמוד את הטקסט שאמור היה להגיד, בכדי שיישמע משכנע ובהגייה הנכונה.  קרמונה פנה לקולגה דוברת ערבית שלמדה איתו משחק וביחד שיננו ולמדו את הטקסט במשך שעות ארוכות. העבודה הקשה השתלמה והפעם הוא התקבל לתפקיד. שי קרמונה מעצב השיער מאשדוד התקבל לתפקיד אורח בסדרה פאודה, חלום בכל קנה מידה.

בתפקיד הוא משמש כאיש חמאס במחסום: "עד כאן, את מה שיקרה, תראו בסדרה". אבל שי מסכם את החוויה שעבר: "להיות מול ליאור רז, שהוא שחקן ענק שמשחק בהוליווד, ומול שאר השחקנים, זה בהחלט צעד ענק בקריירה הקצרה שלי. עוד כילד השתדלתי לעשות כל דבר על הצד הטוב ביותר".

לזכותו של שי קרמונה יש לציין שהוא נשאר עם הרגליים על הקרקע: "עבורי לצאת מהשגרה ולהתכונן לאודישנים, להגיע ולבצע את התפקיד שלי, זה עושה לי כיף. אבל שלא תטעה, כנגד עיניי תמיד עומדת המשפחה שלי וכמובן המספרה והלקוחות היקרים שלי, זה העוגן וזה הפרנסה ואני לעולם לא שוכח את זה. את הדברים בתעשיית הבידור אני עושה בשביל הנפש, זה עושה לי טוב על הנשמה. חשוב לי להגיד לאחרים במידה ויש לכם חלום להצליח בכל תחום, לכו על זה ואל תוותרו לעולם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך