שוב נסגר עסק באשדוד שמכר אלכהול לשוטרת סמויה לאחר השעה המותרת

בהוראת קצין משטרה נסגר אתמול למשך 10 ימים בית עסק בעיר אשדוד שמכר לשוטרת סמויה משקאות אלכוהוליים לאחר השעה המותרת בחוק.
בקרוב: פרסומות בצ'ט של פייסבוק

בפעילות שערכה המשטרה בליל השנה החדשה בעיר אשדוד, וזאת אף לאחר שנתנה התראה לבעלי עסקים לבל ימכרו אלכוהול לקטינים או לאחר השעה המותרת בחוק (23:00), רכשה סוכנת סמויה מספר בקבוקי משקה אלכוהולי וחטיפים בפיצוצייה הנמצאת במרכזון המסחרי ברובע א' בעיר. בשימוע שנערך לבעל העסק, הוא גם זה שביצע את המכירה בפועל, בפני מפקד תחנת המשטרה בעיר תוך בחינת מכלול השיקולים ואיזון בין האינטרס לשמירת ביטחון הציבור אל מול חופש העיסוק של בעל העסק, הורה מפקד המשטרה על צו סגירה מנהלי למשך 10 ימים. לציין כי מדובר בבית עסק שאין זו הפעם הראשונה ובאמתחתו מספר אירועי הפרת חוק הרישוי, מקרי אלימות, והעסק גם נסגר בצו סגירה מנהלי אך בחודש נובמבר אשתקד (2019) ובקשה שהוגשה לביטול הצו אז, נדחתה ע"י בית המשפט.

זו הפעם השנייה שזה קורה השבוע. מהמשטרה נמסר: "כפי שדיווחנו אתמול, במהלך פעילות אכיפה שערכו שוטרי יחידת השיטור הרגלי בעיר אשדוד, הופעלה סוכנת סמויה, שוטרת במסווה שרכשה אלכוהול בעסק לאחר השעה המותרת בחוק. בעל העסק שלא ידע כי ה"לקוחה" היא שוטרת, הכחיש בפני עמיתיה השוטרים את המעשה המיוחס. הוא עוכב לחקירה באותו הלילה וכאמור אתמול במהלך היום נערך לו שימוע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך