מ.ס אשדוד בפעילות לילדים עם צרכים מיוחדים – צפו

מהקבוצה נמסר: ״לילדים אלו ולאנשים בעלי מוגבלויות יש צורך אחד שהוא אינו מיוחד! הצורך הזה הוא משותף לכולנו. צורך שהוא בעצם זכות - להיות חלק בלתי נפרד מהחברה, להשתלב בקבילה ולקבל כבוד בסיסי. באחריותנו כל אדם ואדם ליצור סביבת חיים נגישה, שתאפשר לאנשים בעלי צרכים מיוחדים לחיות חיים תוך כבוד, הוגנות ומימוש עצמי מלא. כחברה עלינו להתאמץ ולתת להם את הכבוד והיחס אליו הם ראויים״.

את החודש האחרון לשנת 2019 הקדישו בקבוצת הכדורגל של מ.ס  אשדוד, לזכויות אנשים בעלי מוגבלויות. במהלך החודש קיימה הקבוצה מספר פעילויות בשיתוף עם מועדונית ״ניצנים״ לילדים בעלי צרכים מיוחדים

מהקבוצה נמסר: ״לילדים אלו ולאנשים בעלי מוגבלויות יש צורך אחד שהוא אינו מיוחד! הצורך הזה הוא משותף לכולנו. צורך שהוא בעצם זכות – להיות חלק בלתי נפרד מהחברה, להשתלב בקבילה ולקבל כבוד בסיסי.
באחריותנו כל אדם ואדם ליצור סביבת חיים נגישה, שתאפשר לאנשים בעלי צרכים מיוחדים לחיות חיים תוך כבוד, הוגנות ומימוש עצמי מלא.
כחברה עלינו להתאמץ ולתת להם את הכבוד והיחס אליו הם ראויים״.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך