תושב אשדוד הורחק מהמגרשים לאחר שהשליך כוס משקה ליציע אוהדי באר שבע

תושב אשדוד (29) נעצר אמש (שבת) לחקירה בעקבות השלכת חפץ לעבר יציע אוהדי קבוצת הכדורגל המקומית במשחק שנערך באצטדיון "טרנר". בסיום חקירתו הוא נכלא.
אסיר אזוק באזיקים

משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל אמצעי העומד לרשותה כנגד אלו המפרים את ביטחון הציבור במגרשי הספורט, ותנקוט יד נוקשה במקרים אלו למען כל אזרח המגיע ליהנות מחוויית אירוע ספורט לסוגיו.

אמש (מוצ"ש) במהלך משחק הכדורגל באצטדיון העירוני בב"ש בין הקבוצה המקומית לקבוצה אורחת מאשדוד, הבחין אחד השוטרים בחפץ, כוס משקה, שנזרק מכיוון יציע אוהדי קבוצת אשדוד לעבר היציע הסמוך אותו אכלסו אוהדי הקבוצה המקומית. השוטר שהבחין באדם החשוד במעשה ביקש לעכבו והוא הוצא מהמקום.

בירור העלה כי החשוד תושב אשדוד (29) נצפה משליך את החפץ ועל כן הוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה שם הכחיש את החשד המיוחס לו. בסיום חקירתו הוא נכלא והיום הוא הובא בפני בית המשפט שהורה על שחרורו בתנאים לרבות הרחקה ממגרשי ספורט עד תאריך 1.4.20. לציין, כי לא היו נפגעים באירוע זה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך