גרפו את המים ואת הניצחון

שחקני קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד יצאו למשחק חוץ מול שמשון ת"א בתנאי מזג אוויר ומגרש גרועים. במחצית הם אפילו גרפו את המים בכדי שהמשחק לא יופסק. בסיום ניצחון 0:3, ניצחון מספר 13 העונה!
שחקני הנוער גורפים את המים במגרש של שמשון בספורטק.

נוער

שמשון ת"א – מ.ס אשדוד 3:0

המשחק שוחק בתנאי מזג אוויר קשים מאוד, במגרש שלא ניתן היה לפתח בו את המשחק הרגיל של קבוצת הנוער, אבל זה נגמר ב-0:3 לאשדוד עם ניצחון 13 ברציפות מתחילת העונה. שחקני אשדוד נתנו "הצגה" גדולה בתחילת המשחק (במחצית ירד גשם והמגרש היה די מוצף, ושחקני אשדוד שלא רצו לוותר לקחו מגבים ופשוט התחילו לעזור בכדי שהמשחק ישוחק עד הסוף)  וכבשו שלושה שערים מהירים, כשהשלישי היה פשוט מדהים. זה החל התקפה מרגל לרגל מצד לצד עד שער יפה של עידן דהן. כבשו: עידן דהן 2 ואדיר לוי.

נערים א'

מכבי נתניה – מ.ס אשדוד 0:3

משחק חוץ בתנאי מזג אוויר קשים וללא חצי הרכב (פצועים, חולים ומורחקים), הסתיים בהפסד של אשדוד לנתניה.

נערים ב'

 מ ס אשדוד – הפועל ב"ש 2:0

משחק אגרסיבי מאוד במרכז המגרש, שהתאפיין בהמון איבודי כדור של שחקני אשדוד. במחצית השנייה, באר שבע הייתה טובה יותר וכבשה שני שערים וניצחה בצדק.

הפסד לבאר שבע. נערים ב'

נערים ג'

בית"ר ירושלים – מ.ס אשדוד 0:3

משחק חלש מאוד של אשדוד. הקבוצה החזיקה יותר בכדור, אבל לא הגיעה כמעט למצבים ליד שער ירושלים. ירושלים כבשה שערים שאפשר היה למנוע אותם, וי\היו תוצאה יותר של טעויות באשדוד.

ילדים א׳

מ.ס אשדוד – סקציה נס ציונה 1:0

אשדוד פתחה את המשחק בלחץ על שער נס-ציונה, אבל לא ניצלה אותם לשער. בדקה ה-25, לאחר טעות בהגנה של אשדוד, עלתה נס ציונה ליתרון 0:1. במחצית השנייה יכולת חלשה של שתי הקבוצות, למעט שני מצבים לכל קבוצה. התוצאה בסיום 0:1 לאורחים.

חוגגים ניצחון על ר"ג. ילדים ב'

ילדים ב'

מ.ס אשדוד – הפועל ר"ג 1:3

משחק טוב מאוד של ילדים ב' של אשדוד. משחק עם יכולת גבוהה ושליטה בכל חלקיו. שחקני אשדוד שיחקו כדורגל מהנה עם שלושה שערים שהביאו לניצחון.

ילדים ג'

מכבי ת"א – מ.ס אשדוד 2:5

המשחק התקיים תחת גשם שוטף ותנאי מזג אוויר קשים. על אף  מזג האוויר היה משחק מאוד קצבי שאשדוד שלטה בו ברוב שלביו, אבל החמיצה הרבה מצבים ליד שער ת"א. מכבי ת"א מנגד הגיעה למספר קטן יותר של מצבים אך ניצלה כמעט כל אחד מהם. בסיום ניצחון 2:5 לת"א.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך