מכבי בן בנות אשדוד תסגור שנה בחיפה. שחקנית חדשה הוחתמה

משחקי המחזור ה-10 בליגת אתנה ווינר בכדורסל יתקיימו מחר, יום שני, ויחתמו את השנה האזרחית. מכבי בן בנות אשדוד תצא למשחק מול מכבי הפניקס חיפה (20:30). הקבוצה החתימה את איישה סאת'רלנד (29, 1.87 מ') והיא תחליף את אומו טורה.
גלעד כץ. מאמן אשדוד. עכשיו חצי גמר הפלייאוף.

מכבי בן בנות אשדוד, שמוליכה את הטבלה, תצא לחיפה למשחק מול מכבי הפניקס חיפה (20.30), שיהיה המשחק האחרון לשנת 2019. המפגש הקודם בין שתי הקבוצות הסתיים בניצחון 49:52 לאשדוד אבל שתיהן מגיעות למשחק חדש עם לא מעט שינויים.

חיפה מגיעה אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים ומקווה שהיכולת של קיילה הילסמן, קריסטי בלוק, אלכס הארדן, מאי מלכין, ספיר תירוש, שי אלון ודניאל חג'ג' תספיק מול אשדוד שאספה 4 ניצחונות ליגה רצופים. בקבוצה של גלעד כץ נהנים מסגל רחב ויכולת יוצאת מהכלל של קריסטל ברדפורד, דרו אדלמן וצ'לסי הופקינס

הקבוצה החתימה את איישה סאת'רלנד (29, 1.87 מ') והיא תחליף את אומו טורה, לה היה חוזה לחודש. סאת'רלנד מגיעה לאשדוד מארקסי הספרדית והיא נחשבת לפוורדית אתלטית עם קליעה טובה מחצי מרחק.

ברוכה הבאה סאת'רלנד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך