אוואט הכניס את גורדנה כמחליף והחליפו. הקשר נפגע

הקשר נכנס בדקה ה-74 במחליף ואחרי 13 דקות הוצא. המאמן טען כי הוא לא עושה הגנה ואינו מחוייב והשחקן עצמו נפגע והיה מי שראה אותו דומע על הספסל. בכל מקרה עד חלון העברות יהיו הבהרות לגבי השחקן. הכל פתוח.
גורדנה. כבש את השיוויון.

רועי גורדנה שחקנה של מ.ס אשדוד הוחלף אתמול במשחק מול הפועל באר שבע, לאחר שנכנס כמחליף. הארוע הזה גנב את הפוקוס ממשחק ההפסד 2:1 של אשדוד לבאר שבע, לאחר שהוליכה 0:1.

הקפטן גורדנה נכנס כמחליף במקומו של שלומי אזולאי בדקה ה-74, אבל לאחר 13 דקות הוא הוחלף שוב. השחקן נראה הולך לספסל, מניח חולצה על ראשו והיה שם מי שראה אותו דומע. מצד שני המאמן רוני אוואט התייחס לעניין באופן מקצועי ובסביבתו אמרו כי השחקן לא עשה הגנה, לא נשמע להוראות ולא היה מחוייב.

בכל מקרה  עד חלון ההעברות הכל יכול לקרות. אומנם כרגע לא מעטים אומרים כי הוא יעזוב, או ישוחרר. אבל כמו שזה נראה הכל פתוח. בכל מקרה אף אחד , לא השחקן ולא הקבוצה הודיעו משהו באופן רשמי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך