שוב כמעט. אשדוד הוליכה 0:1 ונוצחה 1:2 על ידי באר שבע

במשך 79 דקות הובילה מ.ס אשדוד 0:1, בחוץ על באר שבע, משער של חמודי כנעאן. אבל אז היא ספגה בתוך 8 דקות שני שערים ורידה מנוצחת 2:1. אדום לבן סהר בדקות הסיום. אשדודשוב קרובה לניצחון ומאבדת אותו בסיום.
חמודי כנעאן. עשה את ה-0:1. (צילומים: טלט אקוקה)

אשדוד כבר שכחה מתי היא ניצחה. היא הייתה קרובה לזה כמה פעמים במשחקים האחרונים, אבל ספגה בדקות האחרונות. במוצ"ש היא יצאה למקום שממנו היא בדרך כלל לא חוזרת מנצחת, 'טוטו טרנר' בבאר שבע. אותה באר שבע שאשדוד נוצחה על ידיה בגביע המדינה לפני שבוע 3:4. גם הפעם היא הייתה קרובה לניצחון לאחר שכבר הוליגה במשך כ-80 דקות 0:1., אבל זה נגמר בניצחון של באר שבע 1:2.

בדקה ה-14 אשדוד הדהימה את 'טוטו טרנר'. שלומי אזולאי מצא בכדור חכם את חמודי כנעאן והאחרון הגיע מול שטקוס ומעליו קבע את ה-0:1 המפתיע לאשדוד.

אשדוד שיחקה מבוקר, שמרה מאחור ויצאה למפרצות מסוכנות. באחת מהן (21) הגיע דין דוד למצב באזור רחבת ה-16 והבעיטה שלו לא הייתה מספיק חזקה. כל כדור שאשדוד איבדה באזור מרכז השדה הפך למתפרצת של אשדוד.

אבל באר שבע הייתה במשחק, החזיקה יותר בכדור ולחצה את אשדוד ברוב דקות המחצית, כמו ז'וסוואה (31) נגח מצוין ומשפתי עצר. או כמו בדקה ה-34 ששחקני באר שבע צרו על השער של משפתי בשתי בעיטת ששחקני ההגנה של אשדוד (משחק מצויין) עם הגוף מנעו שייכנס. משפתי לקח שער מבעיטה של ז'וסוואה על סף הירידה למחצית, כדור חופשי שכבר נראה בדרך לשער. אשדוד ירדה עם 0:1, אבל כשבאר שבע מנסה בכל הכח להשוות.

דין דוד מחפש את השער.

באר שבע לחצה, אבל אשדוד כמעט כבשה בפתיחת המחצית השנייה. שגיב יחזקאל בעט נהדר (52) כדור שהלך לחיבורים ושטקוס מנע בזינוק מדהים שער. את הקרן נגח ניר ברדע לקורה. שתי הזדמניות של אשדוד לסגור משחק. אשדוד פתחה את המחצית השנייה טוב יותר מהראשונה מבחינתה.

דין דוד (67) הוסיף החמצה לשער השני, כשחיכה קצת יותר מידי זמן לכדור שקפץ מול שטקוס. זו הייתה מחצית עם קצב גבוה ואשדוד שלטה בה לא פחות מבאר שבע. רבע שעה לסיום שגיב יחזקאל גנה כדור מהגנת באר שבע והלך איתו עד לשער באר שבע, אבל לא היה מי שיעזור לו מול שני מגיני המארחת.

אבל אז דווקא כשבאר שבע לא הייתה במייטבה (79) אשדוד שוב ספגה. כמו שאומרים מי שלא כובש סופג. ניב זריהן אקס אשדוד מקרוב נגע בכדור ועשה 1:1. אבל 8 דקות אח"כ היא איבדה גם את הנקודה. האסלבנק כבש ועשה מהפך. בן סהר עוד הספיק לראות את האדום אחרי דריכה על אווסו.

מ.ס אשדוד: משפתי, אספה, אוואני, ברדע, גיל כהן, אווסו, אזולאי (גורדנה, 74, זסנו, 87), אלאבי, יחזקאל, כנעאן (אבו עלק, 46), דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך