דין דוד לפני באר שבע: "אנחנו רוצים כבר לחזור לנצח"

אשדוד תתארח ב'טוטו טרנר' בשבת (19.50), מול באר שבע, אותה פגשה בגביע המדינה לפני שבוע (3:4 לבאר שבע). המאמן אוואט: "נקווה מאוד שגם מחר כמו שלא ציפו שנעשה משהו מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, נעשה דברים בהתאם וננצח".
דוד. רוצה לכבוש בכל משחק

ביום שבת (19.50, 'טוטו טרנר') מחכה הפועל באר שבע למ.ס אשדוד. אשדוד שכחה כבר טעם של ניצחון במחזורים האחרונים ודין דוד חלוץ הקבוצה התייחס לזה במסיבהת העיתנואים, בה נכח בצוותא עם המאמן רוני אוואט. הקבוצות נפגשו בגביע המדינה לפני שבוע ואז זה הסתיים בניצחון 3:4 לבאר שבע עם החמצת פנדל של אשדוד בתוספת הזמן.

רוני אוואט: "לא היה לנו הרבה זמן להתכונן לבאר שבע כי שיחקנו רק לפני כמה ימים מול הפועל ת"א. שיחקנו מול באר שבע בגביע ונבוא הכי מוכנים שאפשר למשחק הקשה זה. נקווה מאוד שגם מחר כמו שלא ציפו שנעשה משהו מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, נעשה דברים בהתאם וננצח".

אשדוד 4 נקודות מהפלייאוף העליון ו-3 מהקו האדום. לאיזה צד אתם מסתכלים?

"ציפינו להיות עם 4 נקודות יותר. היו לנו משחקים טובים,מול חיפה ובית"ר ירושלים, אבל בדקות האחרונות בעטנו כמו שאומרים בדלי. לכן היום אנחנו סוחבים חוסרים של נקודות".

דין דוד, חלוץ הקבוצה: "אנחנו באים לשחק כדרוגל כמו שאנחנו יודעים. נקווה שיהיה משחק טוב כמו שהיה מוול באר שבע בגביע. אנחנו רוצים כבר לחזור לנצח. זה משחק עם קהל גדול ומוטיבציה, אבל בכל משחק אני ארצה להבקיע".

לגבי הסגל לקראת המשחק בשבת.  שגיב יחזקאל ורועי גורדנה אמורים לחזור לאחר שהיו מורחקים בגלל כרטיסים צהובים. לא ברור לגבי גיל כהן שנמצא בצבא אם יגיע. בקבוצה מקווים כי יחזור למשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך