נקודה למחשבה. 0:0 לאשדוד מול הפועל ת"א בבלומפילד

תיקו תשיעי העונה למ.ס אשדוד, זה היה משחק של אשדוד שמה שיזכרו ממנו הוא התוצאה בלבד. נקודה חשובה מול יריבה לתחתית. בשבת מחכה לאשדוד ב'טוטו טרנר' הפועל באר שבע. משחק טוב לשוער רועי משפתי.
גשם על בלומפילד...(צילום: טל אקוקה)

היה קר. מאוד קר. גם גשם לא היה חסר במשחק ביום רביעי בין הפועל ת"א למ.ס אשדוד בבלומפילד, אבל נראה שמה שהיה שחסר במיוחד זה הכדורגל. מ.ס אשדוד חזרה עם נקודה, תיקו תשיעי (0:0), אבל עם הרבה חומר למחשבה על מה צריך לשנות בשבת בחוץ מול באר שבע. מילה טובה לרועי משפתי שוער אשדוד על ההצלות הרבות, ועל חלקו הגדול בתיקו.

אומנם בדקה ה-7 חמודי כנעאן הגיע למצב ורק בלם הפועל ת"א מנע ממנו לבעוט מול אריק יאנקו, אבל רוב המחצית המשחק במחצית הזו היה במרכז המגרש, כשגם תנאי מזג האוויר הקשים של גשם ורוח השפיעו על המשחק.

ההחמצה של המחצית הייתה של הפועל ת"א (33) כשכדור של ספירובסקי מ-16 מטרים נעצר ברגל אשדודית לפני שחדר לשער של משפתי. (45) אווסו מאשדוד עוד ניסה מ-20 מטר כדור מעל למשקוף, אבל המחצית נגמרה ב-0:0. ראינו מאשדוד מחציות טובות יותר.

שחקני אשדוד ברגע של ביחד. (צילום: טל אקוקה)

במחצית השנייה הגשם פסק, אבל את זה ניצלה בעיקר הפועל ת"א שפתחה את המחצית השנייה עם שתי הזדמנויות ליד השער של אשדוד (56,58). באחת מהן שוער אשדוד רועי משפתי בזינוק מנע שער ובהזדמנות השנייה הכדור עבר ליד הקורה. בדקה ה-62 אבו עביד מהפועל ת"א, החמיץ גם הוא הזדמנות כשהכדור שלו מקרן עבר ליד הקורה. 6 דקות אח"כ שוב משפתי מנע שער כשמוטי ברשצקי בעט מתוך הרחבה. הפועל לחצה והייתה קרובה לשער.

הפועל לא הרפתה. 10 דקות לסיום שי אייזן מת"א הגיע למצב ובעט על קו ה-16 ושוב משפתי היה במקום. אשדוד ניסתה מידי פעם אבל זה היה מעט מידי, נראה היה שבמשחק הזה היא תסתפק בנקודה, לפי האירועים במגרש. זה נגמר לי ספיגה, ב-0:0. נקודה חשובה שרק אותה יזכרו מהמשחק הזה.

מנע כמה שערים בטוחים. משפתי (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד: משפתי, אספה, אוואני, ברדע, מונטרי (גיל כהן, 37), אווסו, אלאבי, אבו עקל (הרוש, 58) אזולאי, כנעאן  (גוזלן, 74), דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך