צפו בוידאו: נתניהו באשדוד "אתם המשפחה שלי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התרגש אמש מאוד מהביקור בעיר, המשפט שבכותרת כוון לאיריס ויואל נפתלי שדאגו לערוך ולהפיק את הכנס המרשים, לא לפני שבריך את ד"ר יחיאל לסרי ואמר לו "אתה הראש עיר שלי" צפו בוידאו

ראש הממשלה בנימין נתניהו זכה אמש לכבוד מלכים כשהגיע לכנס שהוכן עבורו, בעקבות הפריימריז לראשות מפלגת הליכוד שיתקיים מחר לאורך היום, בו יצאו 120 אלף חברי הליכוד להצביע את מי הם רוצים לראות בראשות המפלגה.

במהלך נאומו של ראש הממשלה, הוא לא שכח להודות מעומק הלב למי שאירגן עבורו את הכנס הגדול ביותר אמש, לאחר שהיה בלא פחות משבע ערים שונות, כאשר האחרונה שבהן היא אשדוד.

נתניהו הודה לראש העיר על האירוח ואח"כ פנה בנאומו לד"ר יחיאל לסרי ואמר לו "אתה ראש העיר שלי" כשהציבור הגדול מריע לשניים, בירך נתניהו את תושבי העיר והודה להם על הכנס המרשים.

לאחר מכן פנה ראש הממשלה למשפחת נפתלי, שטרחה רבות על מנת לארגן את הכנס הזה, ופועלת למען הצלחתו של נתניהו באשדוד, ראש הממשלה אמר להם בלבביות "איריס ויואל נפתלי, אתם המשפחה שלי אני אפי' מכיר את הנכדים שלהם, אפשר להגיד שבהחלט יש דור עתיד לליכוד" סיים לקול תשואות הקהל.

צפו בוידאו:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך