מרשים: 800 חברי ליכוד אשדודים הגיעו לתמוך בכנס שנערך לראש הממשלה בעיר

מאות מתפקדי מפלגת הליכוד הגיעו הערב לאולם אירועים הממוקם בחוף הקשתות, על מנת לעודד את ראש הממשלה בנימין נתניהו, מיש הובילו את הכנס היו ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ואיריס נפתלי, צפו בגלריה מהמקום

יומיים לפני הבחירות הפנימיות לראשות מפלגת הליכוד והשטח חם מתמיד, כאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב מעט אחרי השעה 21:00 לעיר אשדוד, להשתתף בכנס בחירות שערכו לו מטעם המפלגה בעיר.

לא פחות מ- 800 אשדודים חברי מפלגת השלטון ניסו להיכנס לאולם הממוקם בחוף הקשתות בעיר שהיה מלא עד אפס מקום, אך לבקשת השב"כ ובעקבות תנאי הבידוק הקשים רק 500 אנשים הורשו להיכנס לאולם, ואילו השאר נותרו בחוץ ותמכו בנתניהו כשהגיע כשהם חשופים לתנאי מזג האוויר הקשים והרחות העזות.
blank
בכנס המרשים השתתף המארגן והיוזם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, שיחד עם איריס נפתלי דאגו להביא את האשדודים הרבים כשהם מדגישים שרק חברי המפלגה בעיר הורשו להיכנס לאולם, כאשר המנחה הקבוע באירועים אלה הוא אשר נהון ראש הסניף המקומי, השרים ישראל כץ ויובל שטייניץ נשאו דברים טרם הגעתו של ראש הממשלה.

כזכור, ביום ראשון האחרון נערך כנס מרשים של המתמודד השני לראש רשימת הליכוד ח"כ גדעון סער באולמי סהרה באשדוד, בכנס השתתפו כ- 200 אנשים ומי שדאג להפיק ולערוך את הכנס היה ממלא מקום ראש העיר גבי כנפו שנמצא בקשרי ידידות עם סער.
צילום תמונות: נאור אזרזר.
blankblankblankblankblank

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך