פועל נהרג בקריסת מעלית באתר בנייה אשדוד

פראמדיק מד"א ישראל לוגסי סיפר: "הפועל היה לכוד בפנים כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. בסיוע כוחות הכיבוי שפעלו במקום חילצנו אותו ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."
צילומים: תיעוד מבצעיכבאות והצלה.

מקרה טראגי ארע הבוקר באתר בנייה בעיר, כשפועל נהרג בקריסת מעלית ברחוב אשכול. הפועל היה לכוד בפיר המעלית וסבל מפגיעה רב מערכתית. פראמיקים של מד"א קבעו את מותו.

דוברות מד"א: בשעה 08:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על מעלית שקרסה באתר בנייה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על פועל כבן 30 לכוד ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

פראמדיק מד"א ישראל לוגסי סיפר: "כשהגענו לאתר בניה הובילו אותנו לפיר המעלית, הפועל היה לכוד בפנים כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. בסיוע כוחות הכיבוי שפעלו במקום חילצנו אותו ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

מדוברות כבאות והצלה נמסר: "צוותים מתחנת כיבוי אש אשדוד יצאו לקריסת מעלית ברח אשכול. כאשר הצוותים הגיעו למקום דווח על מעלית שקרסה על בן אדם וגם סט המשקולות של המעלית שמחץ את גופו. הלכוד ללא רוח חיים. מפקד המשמרת רב רשף גבי אזולאי מסר: "בהגיענו למקום ראינו זירה קשה מאוד הלוחמים כרגע פועלים באמצעות כלים הידראולים על מנת לנתק את חלקה התחתון של המעלית מהלכוד"

יש לציין שפעולות החילוץ לוקחת זמן בגלל מורכבות האירע. יש לציין שבגלל המשקל הרב של משקולות המעלית הלוחמים עובדים במקביל עם טכנאי המעליות ושאר הגורמים על מנת לשחחר את הלכוד מפיר המעלית.

מהמשטרה נמסר: "פועל באתר בניה (תמ״א) באשדוד נהרג ככל הנראה בעקבות קריסת מעלית. כוחות משטרה במקום החלו בבדיקת נסיבות המקרה. התקבל דיווח אודות מעלית בניין שקרסה באתר בנייה (תמ״א 38) ברחוב האשכול באשדוד. כתוצאה נפגע אנושות פועל שעבד באתר וככל הנראה השתמש במעלית (מדובר במעלית ארעית בהקמה) ובהמשך נקבע מותו במקום. כוחות משטרה בזירה החלו בחקירת נסיבות המקרה. דיווח יועבר בהתאם לגורמי משרד העבודה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך