הפסד עם הרגשת החמצה. אשדוד החמיצה פנדל בדקה ה-90 באר שבע בשמינית.

מ.ס אשדוד הודחה מהגביע, אבל זה היה מהמשחקים האלה שייזכרו לנצח. אשדוד חזרה מ-4:1 עד ל-4:3 ועוד קיבלה פנדל בתוספת הזמן. הגיבור של המשחק שלומי אזולאי עם שער ושני בישולים מדהימים החמיץ את הפנדל. באר שבע בשמינית אשדוד נותרה עם הרגשת החמצה גדולה.
באר שבע חוגגת את השלישי. (צילומים: טוטו פוטו)

בגביע הכל יכול לקרות. כמעט. מ.ס אשדוד פיגרה כבר 4:1 וחזרה עד 4:3 ופנדל בתוספת הזמן שיכול היה להביא את הקבוצות הלארכה. אבל דווקא שלומי אזואלי המצטיין של המשחק החמיץ את הפנדל ולשח את באר שבע לשמינית. הפסד עם החמצה. לא רק הרגשת החמצה

אשדוד לחצה בפתיחה את באר שבע. אבל בדקה ה-11בניגוד למה שקרה במגרש באר שבע עלתה ליתרון. לאונרד אוואסו איבד כדור באזור הרחבה ובאר שבע ניצלה את זה לשער של חנן ממן, לרשת של רון שושן השוער המחליף. מכאן הייתה רק קבוצה אחת במגרש. עברו רק 5 דקות וכבר 0:2. שוב חנן ממן בבעיטה השנייה שלו ושל באר שבע למסגרת קירב את הקבוצה שלו לשמינית הגמר. בדקה ה-20 המשחק נגמר. אורן ביטון נגח את השלישי פנימה 0:3. רועי משפתי השוער הראשון הסתכל מיציע הכבוד על מחליפו שקיבל הזדמנות, כשהוציא כבר את השלישי בזמן קצר כל כך.

אשדוד הגיבה עם 2 חילופים, כנעאן במקום גורדנה ואבו עקל במקום אווסו. ויתרו על קשר אחורי אחד במקום קשר קדמי, כי מה היה כבר לאשדוד להפסיד. כנעאן בנגיעה הראשונה שלו (דקה 36) השאיר כדור לשלומי אזולאי שעל סף הרחבה שצימק ל-3:1. 2 דקות אח"כ החמיץ דין דוד שער בטוח כשמקרוב בעט לשער כדור בנגיעה ושטקוס זינק ומנע את השני של אשדוד. זה נראה כמו קאמבק של אשדוד.

אזולאי ממהר להוציא מהרשת את מה שהכניס פנימה. (צילום: טוטו פוטו)

אז זהו שלא? בדקה ה-50 הבנו שקאמבק כבר לא יהיה . ניב זריהן בעט כדור מתוך הרחבה שפגע בשושן וחדר פנימה. 1:4. באר שבע. ואולי בכל זאת. היפוך של השער הראשון לאשדוד, כשהפעם שלומי אזולאי (דקה 60) בישל בכדור אומן לכנעאן – 2:4 לבאר שבע. אזולאי בדקה ה-70 קבע שיש עדיין משחק. שלומי אזולאי, מי אם לא הוא (70), השאיר את דין דוד לבדו מול שטקוס ויש לנו מותחן, רק 3:4. דקתיים אח"כ אבו עקל יכול היה להשוות אבל בעט חלש מידי. גם אזולאי לאחר עוד 3 דקות כבר היה קרוב לשיוויון. השיוויון היה מה שנקרא "באוויר"….בתוספת הזמן שלומי אזולאי שלח כדור ארוך לאלאבי ועמית ביטון אקס אשדוד הכשיל אותו. פנדל לאשדוד ואדום לביטון. שלומי אזולאי בעט את הפנדל…ושטקוס הדף….לא להאמין….מסתבר שבגביע הכל יקרות לקרות…כמעט. באר שבע בשמינית. איזו החמצה. תרתי משמע.

מ.ס אשדוד: שושן, זסנו, גיל כהן, ברדע, קמהאני, אוואסו (אבו עקל, 36), גורדנה (כנעאן, 36), אזולאי, אלאבי, סילבסטר (רבינוביץ', 59), דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך