תותח!

מנשה זלקה, קפטן הפועל חדרה סירב להשתתף בפרויקט של ההתאחדות לכדורגל בו מעורבת "הקרן החדשה לישראל" כי הוא מתנגד לפעולותיה שלא תמיד מתיישבות עם טובת מדינת ישראל # ולדימיר איביץ' מאמן מכבי ת"א מתגלה יותר ויותר כשחצן לא קטן, שבגלל קבוצתו משלמת בנקודות # והאם צריך לבנות ארון לגביע באשדוד?
חכם סידי.

תשמעו אני מהיום אוהד גם את הפועל חדרה. בעצם בכל מקום שהוא יהיה אני אוהד אותם. זה בנוסף למכבי יפו כמובן (אהובתי הישנה), אבל איפה ששחקן הכדורגל מנשה זלקה יישחק, אני אהיה בעד. מיד תבינו למה, ואחרי שאתם תבינו בעוד רגע, אז נראה לי שגם אתם תהיו בעדו.

טוב הנה הסיפור בקצרה, כמה שאני יכול לכתוב בקצרה, כי אני וקצרה זה לא הולך יחד. רואים? לא יכול, זה חזק ממני. טוב, אחרי שלקחתי לכם את הראש נמשיך. מנשה זלקה הוזמן על ידי ההתאחדות לכדורגל וארגון השחקנים למשחק של 'נבחרת האחריות החברתית'. הוא מיד הסכים. הסכים כי הוא בעד כל מה שטוב למדינה ולחברה. אבל כשנודע לו ש"הקרן החדשה לישראל" מעורבת בפרויקט הוא מיד ביטל את השתתפותו באירוע. אבל מיד.

זלקה כמו רבים מאתנו, כולל את בעל הטור הזה, מבינים כי תפיסת העולם של הקרן הזו היא לא תמיד כזו שמתיישבת עם טובתה של מדינת ישראל. אני לא מתכוון לתת להם את העונג ולבקר אותם יותר, בכדי שאח"כ עוד יטענו שאני לא בסדר, אבל לא פעם שרים ואפילו ראש הממשלה ביקרו את פעולות הקרן שעמדה לצד אויבי המדינה לא פעם, או לפחות צידדה בעמדתם (אני מה זה עדין. אוסיף גם לכאורה ואני מסודר). גם זלקה יודע את זנ ומיד אמר את דעתו בלי להתבייש.

אני לא חושב, ולמעשה אני בטוח שזלקה לא עניין פה שום עניין פוליטי. הוא פשוט לא מוכן להיות במקום שבוא אידיאולוגית הוא לא נמצא, ולא מוכן להיות חלק מגוף שלא נראה בעיניו וגם בעיניי כפטריוטי מספיק. מותר לו? מותר. מותר לי? מותר וחצי. כל הכבוד לבחור הזה. לשחקן הזה שנחשב לשחקן נשמה של הפועל חדרה. שחקן שהוא הלב של הקבוצה…ועכשיו גם שלנו.

תעשו כבוד לזלקה.

שחצן

מכבי ת"א בכדורגל תיקח אליפות. זה כבר כתבתי פה לא מזמן. מה זה לא מזמן? שבוע שעבר אם נדייק. אז מה אני רוצה עכשיו מהם? כלום. מהם שום דבר. אפילו לא אוהד שלהם. מה שכן, אני רוצה להגיד כמה מילים על המאמן שלהם ולדימיר איביץ'.

הוא שחצן. זה מה אני רוצה להגיד. עכשיו תכעסו. גמרתם לכעוס? עכשיו אסביר. אביץ' מתייחס במעט זלזול ליריבות נחותות ממכבי ת"א ומשלם, שילם וישלם על זה בריבית דה ריבית. אולי מכבי ת"א תיקח אליפות, אבל הוא לא יהיה הפעם חתום על זה בבלעדיות. בעצם נגיד יותר מזה, מכבי ת"א תיקח אליפות למרות איביץ'.

עכשיו אסביר קצת יותר ממוקד. בשבת פגשה מכבי ת"א את נס ציונה. הראשונה מול האחרונה. כל מאמן היה רואה בזה הזדמנות לכבוש כמה שיותר שערים, לשחק עם הכלים הכי טובים וגם לשמור על שער ריק עוד משחק (השיא היה עד המשחק). אבל איביץ' הוא שחצן לא קטן, עלה עם הרכב משני, אולי פחות מזה, כשכל השחקנים שכבשו את רוב השערים, נשארו על הספסל או בכלל לא בסגל. זה נגמר1:1 ולא היה חסר עוד שנס ציונה תנצח ותביא להפסד הראשון העונה לקבוצתו של השחצן. האמת ראיתי פעם את איביץ' מנצח ועושה פרצוף מאוכזב קשות. הפעם ראיתי אותו עושה פרצוף של שחצן וזה אכזב את כל אוהדי מכבי ת"א קשות. ועוד מילה לאדון איביץ', מי שמזלזל בקטנות עוד יחטוף מהחזקות….ואז באמת תהיה לך סיבה לפרצוף מאוכזב…

יביאו גם גביע? הפועל אשדוד.

מחזיקה?

ביום שישי רגע לפני שנרדמתי וצללתי לשנ"צ של שבת, קיבלתי הודעה מאיש השיווק והתקשורת של אלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד, מני אלגריסי. אלגריסי אחד החרוצים והטובים שבדוברים בסביבה ובכלל, יידע אותי על ההישג הנוסף של האלופה, עלייה לחצי גמר גביע המדינה לאחר ניצחון על בני הרצליה.

המחשבה הראשונה שעברה לי בראש הייתה שאולי יש פה עוד התחלה של היסטוריה (ומי כמוני כמורה להיסטוריה, אוהב אירועים כאלה?). הרי רק בעונה שעברה הקבוצה הזו הביאה אליפות היסטורית לאשדוד, אז אולי היא בדרך להביא גביע היסטורי שלא היה מעולם באשדוד? מחשבה לא רעה להירדם אתה, תודו. תודה.

רגע לפני שתירקו על הרצפה ותגידו בלי העין הרע ושאר קללות שמתאימות למי שפותח פה, אזכיר עוד נתון אחד. אשדוד הייתה 3 פעמים בחצי הגמר, אבל לא הביאה גביע. נכון, יש לה עוד 2 משחקים בדרך לשם, אבל למה יש לי הרגשה כזו, שהפעם היא תוסיף לעצמה ולעיר עוד נתון שיישאר איתה לנצח, או במלים פשוטות, גביע המדינה. אתם יודעים למה? כי הפעם היא מגיעה כאלופה ותמיד אלופה רוצה להיות גם מחזיקת הגביע…אני בכל מקרה מחזיק ממנה. אגב אני רק שאלה אם אפשר. בניתם כבר ארון לגביעים ולצלחות? כי כמו שזה נראה אתם תצטרכו…עכשיו אפשר לירוק נגד עין הרע….

וחכם סידי אומר: "הכי עצוב זה שמי שהיו 'הפרח בגנכם'…הופכים להיות…'הקוץ בישבנכם'.."….

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך