אלופה גם בסיבוב

הסיבוב הראשון בליגת ווינר בכדוריד נחתם היום, 11 מחזורים שבסיומם האלופ, הפועל אשדוד מוליכה את הטבלה. אשדוד ניצחה ברחובות, ועשתה זאת בגדול עם 35:22, אחרי שכבר הייתה בפיגור של 6 שערים במהלך המחצית הראשונה. אשדוד השיגה את ניצחונה העשירי מפתיחת העונה ומספקת אמירה ברורה לרחובות לקראת מפגש חצי גמר גביע המדינה בין השתיים.
הרשקוביץ' מתעופף לעוד שער. (צילומים: משה דהן)

זה היה משחק מקדים בין האלופה הפועל אשדוד לבין עירוני רחובות, שייפגשו בחצי גמר גביע המדינה בחודש פברואר. משחק שסיפק אמירה ברורה. אשדוד המוליכה (מאזן 1:10 ניצחונות-הפסד) הבטיחה לפני המשחק את המקום הראשון בסיבוב הראשון, בוודאי אחריו עם ניצחון 35:22 (14:16). רחובותסיימה סיבוב לא יציב עם מאזן 6:5 ניצחונות-הפסדים וירדה למקום ה-7. הליגה תצא לפגרת החורף עד ל23.1 .

גאבור לנגהאנס. 7 שערים

רחובות דווקא פתחה מצוין והוליכה 7:13 בדקה ה-19 של המחצית הראשונה, שבה בלטו מושיקו אלימלך, דיאן פרליצה ונדב כהן. רחובות נותרה בחסרון מספרי עקב שתי הרחקות, ואשדוד הגיבה בריצת 0:3 עם שערים של ניבו לוי וטל הרשקוביץ. יובל כץ תרם רבות גם להמשך החזרה והמהפך של אשדוד במחצית השנייה. ישראל ביטרמן, טל הרשקוביץ ושי הרשקוביץ הוביל את אשדוד למהפך 17:19. גאבור לנגהאנס הגדיל בהמשך ואשדוד השלימה ריצת 1:10 בפתיחת המחצית השנייה. אורון ברגיל נכנס בהמשך והצטיין בשער אשדוד (עם 8 עצירות במאה אחוזי הצלחה!), שהגדילה את ההפרש ושייטה לניצחון העשירי שלה בסיבוב. ניבו לוי עם 9 שערים, גאבור לנגהאנס עם 7, שי הרשקוביץ עם 6 וטל הרשוביץ' עם 5, היו המבקיעים המצטיינים באשדוד. שפטו שלומי בר און ומורן קלוו

עוד כבשו לאשדוד: ישראל ביטרמן, יובל כץ ואסף בן בן גוזי סיימו עם 2 שערים כ״א. עמית ישראל ועמרי קושמרו סיימו עם שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך