המטרה – שמינית הגמר

מ.ס אשדוד תארח בשבת את קבוצת הפועל באר שבע (17.30, איצטדיון הי"א). המטרה היא לעלות לשמינית. טימותי אוואני המורחק ושגיב יחזקאל הפצוע ייעדרו.

קבוצת מועדון ספורט אשדוד תיכנס בשבת (17.30, איצטדיון הי"א) למעגל משחקי גביע המדינה כשתארח את הפועל באר שבע, אשדוד רוצה ניצחון, בודאי בבית, שיביא איתו העפלה לשמינית הגמר.

בחלק האחורי של של הקבוצה תחסר אשדוד את הבלם האוגנדי, טימותי אוואני, אשר הורחק מול הפועל חדרה בליגה. הבלם דודי תירם אמור להחליפו. לא ברור אם המגן הצעיר גיל כהן יישחק בגלל שהתגייס, למרות שהוא אמור להגיע לחופשה.

בחלק הקדמי ייחסר שיגב יחזקאל אשר סובל מפציעה. מי שאמור להחליפו הוא יאקוב סילבסטר, למרות שגם שובל גוזלן בתמונת ההרכב לחלק הקדמי של הקבוצה.

שחקן באשדוד אמר לקראת המשחק: "צריך לשים את המשחק בליגה בצד ולהיות מפוקסים רק בגביע. זה משחק אחד ואפשר במשחק אחד לעשות הכל. אנחנו יכולים לעבור את באר שבע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך