תחנת כיבוי אש אשדוד ערכה היום תרגיל רחב היקף בעיר

תרגיל רחב היקף התבצע ברחוב הכינור בעיר, בו דימו לוחמי האש שריפה בחניון תת קרקעי, שריפות במספר דירות, עשן רב בקומות ופינוי לכודים

התרגיל התמקד במספר תרחישים מורכבים החל משריפה בחניון תת קרקעי, שריפות במספר דירות, עשן רב בקומות ופינוי לכודים. התרגיל עסק ביישום וביצוע פיקוד ושליטה כולל מספר גזרות של אירועם שונים ומורכבים .

על התרגיל פיקדו קציני התחנה תחת החסות של מפקד התחנה טפסר משנה צביקה מויאל, יש לציין שמפקד מחוז דרום רב טפסר שמוליק פרידמן ביקר עם המטה שלו בתרגיל והתרשם רבות מהיכולת המבצעית של תחנת אשדוד.

עוד אמר והוסיף ממ"ז דרום " תחנת אשדוד רוויה בהון אנושי טוב ואיכותי והתחנה נחשבת למובילה במחוז דרום", בסיום התרגיל בוצע סיכום בשטח הבנין ובתחנת אשדוד והתרגיל הוכרז כמוצלח. ברצוני להודות לדיירי הבניין על הסבלנות הרבה שגילו במהלך התרגיל.

יש לציין שתחנת כיבוי אש אשדוד מתאמנת רבות ודואגת לשמור על הכשירות המבצעית הגבוהה שלה על מנת לתת לכם האזרחים את המענה הטוב ביותר בכל זמן ומקום.

צילום תמונות: תיעוד מבצעי כבאות והצלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך