רק רחובות מפרידה בין הפועל אשדוד לגמר גביע המדינה היסטורי בכדוריד

האלופה הפועל אשדוד (שנה שלישית ברציפות בחצי הגמר) תנסה לרשום ההעפלה היסטורית לגמר, כאשר היא תתמודד מול רחובות, שחוזרת למעמד חצי הגמר אחרי 20 שנה.שתי הקבוצות ייפגשו מחרתיים במסגרת המחזור ה-11 והאחרון בסיבוב הראשון בליגת ווינר.המשחקים ייערכו ב-22 בפברואר, מוצאי שבת.
גמר היסטורי? הפועל אשדוד.

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד רוצה לראשונה בתולדותיה להשיג גם גביע מדינה. לפני כן היא צריכה להגיע לגמר היסטורי, דבר שלא עשתה מעולם. רק שלפני זה היא צריכה לעבור את עירוני רחובות, נגדה הוגרלה למשחק חצי הגמר, היום, רביעי.

ב-22.2 מוצאי שבת, חגיגת כדוריד, חצי גמר גביע המדינה, האלופה הפועל SP אשדוד תפגוש את עירוני רחובות למשחק שיכול להיות היסטורי ואולי העפלה כאמור בפעם הראשונה לגמר גביע המדינה.

חזרה גנרלית תהיה כבר בשישי הקרוב כאשר האדומים יצאו למחזור הנעילה של הסיבוב הראשון בליגה מול אותה רחובות בשעה 16:00 באולמה הביתי.
משימה לא קלה ולא פשוטה בוודאי אחרי האכזבה בשנה שעברה כשהאלופה הודחה בחצי הגמר מול יריבה שעל הנייר הייתה נחותה יותר מ.כ חולון. הפעם רוצים סוף אחר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך