שימו לב: התגלתה פירצה מסוכנת באפליקציית ווטסאפ

התגלתה פרצת אבטחה באפליקציית וואסטאפ שחייבה למחוק צ'טים קבוצתיים - חוקרי צ'ק פוינט איתרו חולשת אבטחה שמאפשרת להקריס את האפליקציה הפופולרית דרך שליחת הודעה זדונית לשיח קבוצתי.
אפליקציית וואטסאפ

פירצה מסוכנת התגלתה באפליקציית המסרים ווטסאפ ועל פי חברת צ'ק פוינט היא בין החמורות ביותר שפקדו את פלטפורמת המסרים החזקה בעולם.

הפרצה מאפשרת, באמצעות שליחת לינק פשוט לקבוצה, לגרום לאפליקציה לקרוס לחלוטין, ואף גרוע מכך, מחייבת הסרה והתקנה מחדש של האפליקציה, הכוללת גם מחיקה של כלל ההודעות מאותה מהפלאפון.

חוקרי הסייבר של חברת הסייבר הישראלית צ'ק פוינט, דיקלה ברדה, רומן זאיקין ויערה שריקי, הובילו לתיקון חולשת האבטחה החדשה שפקדה את האפליקציה. חולשה שללא ספק הייתה מסוגלת לגרום לנזק רב ובלתי הפיך, במידה ולא הייתה מטופלת בזמן.

בכדי להתגבר על הפירצה הם מבקשים מכלל משתמשי האפליקציה לבצע את העדכון האחרון שנשלח, ובכך להמנע מניסיון הפריצה שיגרום לכם למחוק את כל מה ששמור בה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך