ממרוקו לאשדוד: ראש חברה קדישא בקזבלנקה הגיע לסיור מיוחד במועצה הדתית

הרב מואיז חמו, ראש החברה קדישא בקזבלנקה הגיע לסיור מיוחד במחלקות השונות במועצה הדתית באשדוד, הרב התרשם רבות מהנעשה במקום, והביע את הערכתו לעבודה הנפלאה בראשותו של ראש המועצה הרב עובדיה דהן. בסיום הסיור, זכה הרב חמו לברכה מיוחדת מהרב הראשי הרב חיים פינטו. הרב חמו: "אני רואה כאן עבודת קודש נפלאה ויוצאת מן הכלל"
הרב מואיז חמו מודה על הביקור בפני הרב עובדיה דהן

ראש חברה קדישא בקזבלנקה שבמרוקו הרב מואיז חמו, ביקר במועצה הדתית וערך ביקור מקצועי יחד עם יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן בכל המחלקות במועצה הדתית.

בכניסה לבנין המועצה קיבל את פניו יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, הרב דהן ערך בפני האורח סיור במשרדי המועצה במחלקת נישואין, חברה קדישא, מקוואות, כשרות ועירובין, הרב מואיז קיבל פירוט מלא על הפעילות ועל דרך מתן מענה שירות לציבור.

הרב מואיז חמו הביע התפעלות מכל המחלקות לאחר שנכנס ושוחח עם עובדי המועצה, הוא שיבח את שיטת העבודה הזריזה לרווחת הקהל.

האורח ממרוקו התרשם מההשקעה במקום, ממבנה המועצה החדיש והמטופח, הרב ציין במיוחד את הפינה החמה והמתוקה בזמן ההמתנה במחלקת נישואין וכן מהספרייה שהועמדה לרשות הממתינים בה ניתן לקרוא ספרים בכל נושא הקמת הבית היהודי והכנה לנישואין.

ראש המועצה הרב דהן אירח את הרב חמו בלשכתו והציג בפניו את העבודה מול הקהל בנושא בית העלמין והליכי הקבורה, הציג בפניו את בית העלמין שמתוחזק בכל עת וסיפר לו על השיפוץ עשתה המועצה בשנה האחרונה.

הרב דהן העניק לאורח כמזכרת את ספר הזמירות "אשורר שירה וזמרה" מתנת המועצה הדתית, וכן סדר "הדלקת נר חנוכה" מהודר בהוצאתה של המועצה הדתית.

שיאו של הביקור בעת שנכנס לקבל את ברכתו של הרב הראשי חיים פינטו, בפגישה נכח גם הרב עובדיה דהן ורבני המועצה, הרב מואיז המשמש כראש החברה קדישא בקזבלנקה העלה רעיון של שיתוף פעולה על כבוד הנפטרים בין הארץ לחו"ל. בסיום הביקור זכה לקבל את ברכתו של הרב הראשי רבי חיים פינטו שהוסיף גם ברכה בשביל היהודים המתגוררים במרוקו. בסיכומו של הביקור המרשים, אמר האורח מקזבלנקה: "שירבו כמותכם בישראל, אני רואה כאן עבודת קודש נפלאה ויוצאת מן הכלל, בכל המחלקות, שמחתי לבקר כאן ובעזרת ה' אשמח להגיע ולבקר שוב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך