האשדודית שעושה את זה בגדול

הישג גדול לדוגמנית האשדודית עדן אדר שזכתה לכבוד רב ותופיע בחודש הבא בעמוד השער של מגזין "ELLE", הישג שרק מעטים זוכים לו ועל השער בעבר הופיעו על השער הנחשק סופר מודלס מהשורה הראשונה ושחקניות קולנוע מפורסמות.

וכך היא כתבה בדף הפייסבוק שלה וקיבלה על הפוסט מאות לייקים ותגובות מפרגנות:

הודיעו לי כבר לפני כחודש.. ימים עמוסים ולילות עם מעט שיינה. הרבה התרגשות וחששות, אחרי הכל לא כל יום מקבלים בשורה שכזאת. לא ידעתי אם חלום או מציאות אבל כבר מזמן הבנתי שבחיים שלי זה התערבב יחד. אני לפעמים מוצאת את עצמי צובטת את העור לבדוק שאני ערה. ערה? אין ספק! חיה את החיים במלוא מובן המילה. מעריכה ומוקירה יום בעודו. אין זה דבר מובן מאליו..אינני יודעת מה יביא עימו המחר אבל אני כן יודעת שקיבלתי במתנה את היום! והיום אני עושה את המיטב להיות, לאהוב, לתת, להגשים,להנות ולצמוח!

היום הגשמתי חלום שהפחיד אותי לפני שנתיים, שחשבתי כבלתי אפשרי. החיים לימדו אותי שאין דבר כזה בלתי אפשרי, השאלה כמה אתה רוצה? תאמין, תתמיד, תזרע מחשבה כי היא צומחת למציאות! אחוז חזק בחיזיון, דבוק במטרה והכי חשוב להנות מהדרך! גם אם היא קשה ותלולה בסוף מגיעים.

שער של ELLE – החודש על השער בר רפאלי, חודש הבא.. אני

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך