"ההרחקה גמרה אותנו"

שחקן במ.ס אשדוד לאחר ההפסד אתמול, לחדרה. כזכור הורחק הבלם טימותי אוואני בדקה ה-24 ואשדוד ירדה מנוצחת 2:0. "עכשיו צריך להרים את הראש ולהתכונן מהר להפועל ת"א".
ההרחקה של אוואני.

במ.ס אשדוד מאוכזבים מאוד מההפסד להפועל חדרה 2:0, אתמול, ראשון,לחדרה. שחקנים בקבוצה אמרו כי עד ההרחקה של טימותי אוואני, הקבוצה נרתאה טוב. אחד מהם אמר: "ההרחקה גמרה אותנו והרסה לנו את המשחק. עד ההרחקה שלטנו בצורה מוחלטת. אבל אין זמן להיות עצובים ממשיכים קדימה".

שחקן אחר בקבוצה הוסיף: "עכשיו יש את הפועל ת"א בליגה. צריך להרים את הראש ולהתכונן מהר למשחק הזה. בשבת תגיע אגב הפועל באר שבע למשחק במסגרת גביע המדינה.

עוזר מאמן משה אוחיון אמר בסיום המשחק מול חדרה: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב 20 דקות, קיבלנו אדום וכל המשחק השתנה. במצית השנייה עשינו שינויים בתוך ההרכב, השתפרנו ולא כבשנו, ואז הגיע השני. חבל, רצינו לנצח בבית ולקחת שלוש נקודות. נגד מכבי חיפה ובית"ר זה עבד, כבשנו חמישה שערים בשני משחקים. עם 10 שחקנים מאוד קשה לשחק, היה מאמץ גדול של השחקנים שלנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך