מזל של מתחיל. מימר ניצח עם קבוצתו החדשה חדרה את אשדוד 0:2

מ.ס אשדוד הייתה מצויינת בפתיחה מול חדרה, אבל הרחקה של טימותי אוואני שניתה את המשחק. חדרה כבשה פעמיים והביאה לשרון מימר במשחקו הראשון בקבוצה ניצחון. אשדוד התקרבה לתחתית.
יחזקאל רק מנסה. (צילום: טוטו פוטו)

שרון מימר מאמן הפועל חדרה, עמד לראשונה על הקווים של קבוצתו. בדרך כלל מאמן חדש מנצח במשחק הראשון שלו, במיוחד אם קוראים לך שרון מימר ואם אתה משחק מול מ.ס אשדוד. זה קרה לו בעונה שעברה עם הפועל חיפה כשהגיע לאיצטדיון הי"א. ביום ראשון הוא שוב חזר על זה, הפעם עם ניצחון 0:2.

אשדוד פתחה עם איום ראשון כבר אחרי 53 שניות. רועי גורדנה השתלט על כדור על סף הרחבה ושלח בעיטה שחלפה ליד הקורה. זה נראה טוב. בדקה ה-15 גורדנה שוב ניסה את כוחו, הפעם מעל לשער. בדקות הללו הייתה אשדוד הדומיננטית.

אבל אז הגיעה הדקה ה- 24 ואשדוד נותרה ב-10 שחקנים. טימותי אוואני נתן לעצמו מקדמה ארוכה, איבד את הכדור וגלש בצורה אל הכדור והמשיך עם פגיעה ברגלו הימנית של זיקרי. בר נתן שלף תחילה כרטיס צהוב, אבל תיקן לאחר בדיקת VAR ושלף אדום.

5 דקות אח"כ אשדוד שילמה את המחיר. רועי זיקרי ניסה למסור כדור עומק, ברדע הרחיק והכדור חזר לזיקרי שבעט מהאוויר בצורה מצויינת אל הרשת ופנימה.אשדוד 0 חדרה 1,גם בשערים וגם אחד יותר בשחקנים.

המגן זוהר סזנו בתיקול עם גורפינקל מחדרה (צילום: טוטו פוטו)

אשדוד הכניסה במחצית השנייה את שלומי אזולאי, היה ברור שהיא צריכה לכבוש, גם בחיסרון מספרי. הכניסה של אזולאי הכניסה "חיים" למשחק ההתקפה של אשדוד. בדקה ה-59 הוא מצא בכדור מדהים ל-30 מטרים את שגיב יחזקאל שכמעט עשה מזה שער. אשדוד לחצה על השער של חדרה.

בדקה ה-65 שוב הצמד אזואלי ויחזקאל כמעט החזירו את אשדוד למשחק. קרן של אזואלי מצאה בכדור מדויק ושטוח את יחזקאל שהמשיך בנגיעה ואג'ידה שוער חדרה עצר את הכדור שיכול היה לעשות צדק, כי הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. אשדוד.

אשדוד הלכה על כל הקופה. 20 דקות לסיום הוציאה הקבוצה קשר אחורי, אווסו, והכניסה שחקן קדמי מאוד, את יעקב בריהון. הכל בכדי להשוות. היא הייתה ראויה לפי היכולת על המגרש לזה. אבל היא הצליחה רק להתקרב. אבל רק זה לא מספיק. שגיא דרור המחליף מחדרה ניצל את העובדה (85) שאשדוד הייתה כולה למעלה, עשה סלאלום בחלק המגרש של אשדוד וכבש את השני – 0:2. חדרה ומימר ניצחו וקרבו את אשדוד לתחתית.

מ.ס אשדוד: משפתי, זסנו, אוואני (הורחק, 24), ברדע, גיל כהן, אווסו(בריהון, 70), גורדנה, אלאבי, כנעאן (אזולאי, 56), יחזקאל, דוד (גוזלן, 83).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך