בית המשפט דחה את ערעורו של רוצח רינת רואס ז"ל

בית המשפט העליון דחה פה אחד את ערעורו של בילאל שאכר אשר רצח ואנס באכזריות את רינת רואס ז"ל עת חזרה לביתה ברובע הסיטי בשנת 2005
הבוקר: גזר דינו של החשוד ברצח המזעזע של רינת רואס ז"ל

בית המשפט העליון דחה פה אחד את ערעורו של בילאל שאכר רוצחה של רינת רואס ז"ל שנרצחה ב31.05.2005 בדרכה לביתה ברובע הסיטי באשדוד.

רק כ10 שנים לאחר הרצח והאונס המזעזע הצליחה המשטרה לעלות על עקבותיו של שאכר בעקבות D.N.A שנלקח ממנו ותאם את הD.N.A שנלקח ממקום הרצח. בית המשפט גזר על שאכר מאסר עולם ועוד 20 שנות מאסר בגין הרצח ועבירות המין וכן פיצוי מקסימלי למשפחתה של רינת ז"ל.

שאכר ערער עליון ואלה השאירו פה אחד את גזר הדין על כנו. השופט דוד מינץ ציין בפסק הדין שניתן ביום רביעי האחרון: "קשה להפריז במעשיו האכזריים והקשים של המערער וקשה למצוא נקודות לזכותו. די במבט חטוף בתמונות גופתה של המנוחה מזירת העבירה כדי להבחין באכזריות הרבה שבה ביצע המערער את מעשיו. ישנם מקרים בהם המילים אינן יכולות לבטא את מראה העיניים, ומקרה זה נכנס לגדרם. בנסיבות קשות ואכזריות אלה הצטברות העונש של עבירות המין לעונש מאסר העולם על הרצח הייתה במקומה. בצדק גם קבע בית המשפט המחוזי כי מדובר ברצח בנסיבות חריגות בחומרתן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך