בשני מכבי בן בנות אשדוד בפתח-תקווה

משחקי המחזור ה-7 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל יתקיימו מחר, (שני 16.12.2019, שעה ראשית 19:00), הפועל בני פתח תקווה תארח את מכבי בן בנות אשדוד.
קריסטל ברדפורד

קבוצת הכדורסל נשים של מכבי בן בנות אשדוד מגיעה לפתח תקווה, ביום שני  (19.00) במומנטום חיובי, אחרי הניצחון 71:75 על מכבי עירוני רמת גן ועם סגל עדיף הכולל את קריסטל ברדפורד, צ'לסי הופקינס, אומו טורה, דרו אדלמן, אנט סנואו, נופר שלום, נועה זליבנסקי ועדי לוקס.

פתח תקווה מתקשה לסגור משחקים ומקווה להפתיע עם מוניק ריד, שאנון פלוקר, אריאלה רוזנטל, דומיניק ווילסון, ניצן עמר, אופיר לביא וטרה לורן ברגר.הסטטיסטיקה מגלה: שתי הקבוצות סובלות מאחוזי הקליעה מעבר לקשת 3 הנקודות. לפ"ת 29.5% מול 27.3% של אשדוד.

אשדוד צריכה לעבור את המשחק הזה בקלות. מנגד כבר ראינו העונה את הקבוצה מגיעה למשחקים בהם היא צריכה לנצח ולבסוף איבדה את הנקודות. אבל עדיין היא הפייבוריטית במשחק הזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך