האלופה בחצי גמר גביע המדינה

אלופת המדינה בכדוריד הפועל אשדוד גברה בחוץ על בני הרצליה 25:33. זו הפעם השלישית שלה בחצי הגמר. אבל מעולם היא לא הביאה גביע. בשבוע הבא תוגרל היריבה שלה בדרך לגמר.
תמונות דומות בחצי הגמר בבקשה. שחקני הפועל אשדוד. (צילום: מני אלגריסי)

האלופה הפועל SP אשדוד עלתה לחצי גמר גביע המדינה בכדוריד. אשדוד הביסה בחוץ את בני הרצליה 25:33 בקלות רבה. זו הפעם השלישית שאשדוד נמצאת בחצי הגמר. גביע עוד אין לה. אולי הגיע הזמן. הגרלת חצי הגמר תתקיים בשבוע הבא, שם תאשדוד  מי תהיה היריבה בדרך לגמר.

בשבוע הבא ידעו מי היריבה בחצי הגמר. (צילום: מני אלגריסי)

המשחק היה בשליטה מוחלטת של האדומים מהפתיחה. לאחר 40 דקות אשדוד הובילה ב-14 שערים הפרש. הבולטים היו ניבו לוי שסיים כמבקיע הבולט עם 7 שערים, גאבור לאנגהנס עם 6 שערים וטל הרשקוביץ עם 5 שערים. גם אורון בר גיל בלט בשער האלופה עם 3 עצירות מקו שבעת המטרים.

הבקיעו לאשדוד: ניבו לוי 7, לנגהאנס 6, ט. הרשקוביץ 5, יובל כץ – 4 שערים, עמרי קושמרו, אסף בן גוזי ושי הרשקוביץ  3 שערים כ״א, ישראל ביטרמן  2 שערים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך