אוחיון: "בדרך כלל כשמאמן חדש מגיע יש מוטיבציה גבוהה להוכיח"

ביום ראשון תגיע הפועל חדרה (19.00, הי"א) עם מאמנה החדש שרון מימר למשחק מול מ.ס אשדוד,שיפתח את הסיבוב השני. משה אוחיון עוזר המאמן התייחס למשחק. גיל כהן המגן הצעיר: "זו שנה הפריצה שלי", וגם יחסי הכוחות הסטטיסטיים בין הקבוצות.
אוחיון לקראת סכנין: "רוצים לשמוח גם במהלך השבוע הקרוב"
. אוחיון.

הסיבוב השני ייפתח מבחינת מ.ס ביום ראשון (19.00, הי"א) במשחק מול הפועל חדרה, שהחליפה מאמן. את חדרה יאמן לראשונה, שרון מימר. משה אוחיון עוזר המאמן שימשיך לנהל את המשחק, בגלל הבעיות הבריאות של המאמן רוני אוואט, התייחס למשחק. גיל כהן המגן הצעיר, סיכם את הסיבוב הראשון מבחינתו.

משה סיבוב חדש מתחיל

"אכן,מתחילים סיבוב שני. נגד הקבוצות הגדולות רמת המטיבציה תמיד גבוהה. זה מה שצריך לעשות גם נגד הקבוצות הקטנות יותר. חדרה אומנם בתקופה לא טובה, אבל היא החליפה מאמן ושרון מימר מונה. כל השבוע השחקנים ניסו להוכיח את עצמם למאמן החדש שמקומם בהרכב. אנחנו משחקים בבית ונקווה שהקהל יגיע כמו נגד בית"ר ירושלים וגם נשיג 3 נקודות.

חדרה החליפה מאמן כמו שאמרת, אתם חוששים מזה שבדרך כלל מאמן חדש מנצח?

"במשחק הראשון שלי בשנה שעברה הפסדנו, אבל בסוף נשארנו בליגה. בדרך כלל שמאמן חדש מגיע יש מוטיבציה גבוהה. שרון מימר הוא מאמן טוב, אבל נתכונן כמו לכל משחק ונקווה לעשות תוצאה טובה".

גיל כהן, המגן הצעיר, סיכם את הסיבוב הראשון שלו עונה: "זו עונת הפריצה שלי. אני מקבל כמה שיותר משחקים ודקות משחק. מקווה להביא את 100 האחוז שלי למשחק ולתרום לקבוצה. אני מאמין שבסיבוב השני נצבור יותר נקודות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך