שר הרווחה ביקר ילדים בעלי מוגבלויות באשדוד, והבטיח חבילת הטבות

שר הרווחה והשירותים החברתיים חיים כץ, במהלכו הורה על הגדלת תקני העובדים לטיפול באוכלוסיות מוחלשות בעיר • "רואה בשיפור רווחתם של אזרחי ישראל את ייעודי" • לסרי: "סיוע משמעותי לעיר אשדוד
שר הרווחה ביקר ילדים בעלי מוגבלויות באשדוד, והבטיח חבילת הטבות

שר הרווחה חיים כץ קיים הבוקר סיור באשדוד, במהלכו הורה על הגדלת תקני העובדים הסוציאליים המטפלים באוטיסטים באשדוד ב- 275%. "אני רואה בשיפור רווחתם של אזרחי ישראל את ייעודי", אמר, "באמצעות תוספת התקציב אנחנו נגדיל את מספר המענים ואיכות השירות עבור תושבי אשדוד".

במסגרת סיוריו ברחבי הארץ, הגיע שר הרווחה והשירותים החברתיים חיים כץ לפגישת עבודה עם ראש עיריית אשדוד מר יחיאל לסרי וצוות לשכתו. במהלך קבלת הפנים, הודיע השר על אישור חבילת תמיכה נרחבת לרווחת תושבי העיר, הנאמדת בקרוב ל- 6 מליון ש״ח. תקציב שישמש לכיסוי עלויות שירותי רווחה שוטפים, חיזוק תשתיות מחלקת הרווחה ומימון הפעלת מרכז יום לבעלי צרכים מיוחדים.

בנוסף, התברר בפגישה כי אושרה הקצאה של 2.75 תקני עובדים סוציאליים ייעודים לטיפול בכ- 400 תושבים המאובחנים על הספקטרום האוטיסטי, הגדלה של מאות אחוזים.

ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי הודה לשר: "שמחתי לארח היום באשדוד את כבוד שר הרווחה חיים כץ וביחד סיירנו בין מתחמי הפעילויות במסגרת 'יום המעשים הטובים'. לאחריה קיימנו ישיבת עבודה ארוכה שבסופה השר החליט להגדיל את התקציב ואת מספר תיקני כוח האדם במנהל שירותים חברתיים. סיוע משמעותי לעיר אשדוד ועל כך אני מודה לו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך