חידוש מבורך: משרד עורכי דין מאשדוד מתקשר עם ציבור ליקויי השמיעה בשפת הסימנים

בשורה משמעותית לציבור לקויי השמיעה באזור אשדוד והסביבה: משרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול, המתמחה בתביעות נזקי גוף, רשלנות רפואית ותאונות עבודה, מעניק שירות מיוחד ופרטני לציבור החשוב הזה, ויודעים לתקשר עימם בשפת הסימנים. כך היה בסיפורה של א', כבדת שמיעה הלוקה במחלת הסוכרת, שנדחתה שוב ושוב ע"י המוסד לביטוח לאומי, ולאחר התערבות המשרד קיבלה מענק בסך עשרות אלפי שקלים, וכן קצבה חודשית למשך כל ימי חייה בסכום מצטבר של מאות אלפי שקלים

א', כבדת שמיעה מרמת גן הלוקה במחלת הסוכרת, עוסקת בתחום התכשיטנות מזה שנים ארוכות. היא הגישה תביעה למוסד לביטוח לאומי באמצעות משרד עורכי דין גונטמכר הילל-טבול, ותקבל קצבה חודשית למשך כל ימי חייה בסכום מצטבר של מאות אלפי שקלים.
התובעת, לצערה הגדול, נדחתה פעם אחר פעם ע"י הפקידים בביטוח הלאומי, וכמעט והתייאשה, למרות מצבה הרפואי המורכב. כזכור, ליקוי שמיעה/סוכרת מוכר על ידי המוסד לביטוח לאומי ומופיע בספר התקנות "קביעת דרגת נכות", אלו הנקבעים על ידי הוועדה הרפואית בהתאם למידת חומרת המחלה.

עו"ד מאיר הילל-טבול ועו"ד איגור גונטמכר, הפנו את א' לרופאים המטפלים בקופ"ח לשם עריכת מספר בדיקות נוספות, אשר יש בכוחן לשנות את החלטת המוסד לביטוח לאומי. לאחר ביצוע הבדיקות הנדרשות, הוגשה על ידי משרד עורכי הדין תביעה לביטוח לאומי, אשר כללה בין היתר את הטענה, כי בשל מצבה הרפואי מתקשה א' לעבוד בתחום התכשיטנות. חשוב לציין כי בזמן ניהול התביעה, א' עבדה במשרה מלאה, דבר שלא מנע את אישור התביעה, שכן לא' לא נותרה לעבוד על אף מצבה הרפואי.

לאחר הליך ממושך שניהל משרד עורכי דין גונטמכר הילל-טבול, אל מול המוסד לביטוח לאומי ענף נכות כללית, אישר המוסד לביטוח לאומי את תביעתה מבלי שנדרשה להתייצב לוועדות רפואיות. בשלב ראשון א' קיבלה מענק בסך עשרות אלפי שקלים, וכן קצבה חודשית למשך כל ימי חייה בסכום מצטבר של מאות אלפי שקלים.

זו לא הפעם הראשונה שמשרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול, מטפל בצורה פרטנית בכבדי השמיעה. המשרד מעניק שירות מיוחד ופרטני לציבור החשוב הזה, ויודעים לתקשר עימם בשפת האילמים, וכך הדרך לפתרון הרבה יותר מהירה ויעילה. מדובר בבשורה של ממש לציבור גדול באזור אשדוד והסביבה, שעד היום נאלצו להעביר מסרים למי שטיפל בתיקיהם בצורה בעייתית ולא מסודרת, ועתה יש פתרון שמעניק להם את הכלים לתקשר בצורה הטובה ביותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך