סירבה לצאת מהמונית וניסתה להפליל את הנהג בתקיפה

נהג מונית סירב להסיע נוסעת שנכנסה אליו לאוטו, משסירבה לצאת חייג למשטרה אך אז הנוסעת החלה לצעוק כי הוא תוקף אותה. למזלו הרב, את כל זה תיעדה מצלמת וידאו. צפו בתיעוד

בשעות הצהריים עלתה נוסעת למונית ברחוב נחל קישון שברובע י"א בעיר. הנוסעת הודיה לנהג כי היא מתכוונת לעשן ברכב, אך הוא סרב ולכשהתעקשה ביקש ממנה לצאת מהמונית, אך היא סרבה ובמקום זה פתחה פחית של בירה והחלה לשתות.
לאחר כשתי דקות נמאס לנהג והוא חייג למשטרה והזמין ניידת, תוך שהוא אומר להם שהוא נהג מונית וברכבו נוסעת הממאנת לצאת מהאוטו, אך אז החלה הנוסעת לצעוק כי זה הוא שלא נותן לה לצאת מהאוטו, ואף הרחיקה לכת וטענה כי הוא תוקף אותה מינית ונוגע בה.
למזלו של הנהג, במשך כל הזמן הזה פעלה מצלמת וידאו אותה התקין במונית ותפקידה לתעד בדיוק ארועים כאלה, בצפיה בסרטון ניתן לראות את כל ההתרחשות ואת ניסיונה של הנוסעת שייתכן כי הייתה שתויה, להעליל על הנהג ולהאשימו בתקיפה אותה בדתה מליבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך