אוגבונה השיל ממשקלו עד כה 16 ק"ג

איבזיטו אוגבונה, חלוץ הפועל ת"א בעבר, שמחכה לקבלת אזרחות בכדי לשחק במדי הפועל אדומים אשדוד, כבר השיל 16 קילוגרמים ממשקלו. בקבוצה מרוצים מהרצינות של השחקן ומחכים לחזרתו למגרשים.
אוגבונה השיל ממשקלו עד כה 16 ק"ג

איבזיטו אוגבונה השיל עד כה ממשקלו כ-16 קילוגרמים לקראת החזרה המיועדת שלו בעוד קצת יותר מחודש למגרשים במדי הפועל אדומים אשדוד.

אוגבונה נשוי לישראלית מאשדוד, נמצא בתהליך קבלת אזרחות , בקבוצה עוזרים לו ומלווים אותו בתהליך. הוא צפוי לקבל אוקטובר או תחילת נובמבר את תעודת הזהות שלו ואז יוכל לשחק, במדי הקבוצה.

השחקן  מתאמן בחדר כושר 7 פעמים בשבוע!! ו4 פעמים עם הקבוצה. אשדוד הצמידה לו יועץ תזונה ובקבוצה מקווים שעד אוקטובר יקבלו אותו למאבקי עלייה לליגה א'.  מי שלקח אותו תחת אחריותו כיועץ ומאמן כושר הוא נתן גנון שחקן הקבוצה,לו יש סטודיו מאוד מצליח של אימונים אישיים ותזונה בעיר.

אוגבונה החל במשקל של כ-116 קילוגרמים וכעת הוא בסביבות ה-100 והוא עדיין מוריד. השחקן לוקח ברצינות רבה את האימונים והוא ממשיך להשיל ממשקלו. כזכור הוא היה אימת ההגנות הליגה עת שיחק במדי הפועל ת"א כשהייתה בליגת העל. באשדוד מרוצים מהרצינות הרבה של אוגבונה ומשבחים את השחקן על ההתמדה. עד חזרתו למגרשים יש עוד זמן והתקווה והערכה שיגיע למשקל אופטימלי.

אם אכן יקבל אזרחות ויחזור מדוב בשחקן שיוסיף כח ומחץ רב להתקפה של הקבוצה בליגה ב'. בשישי תפתח הליגה, ללא אוגבונה, במשחק חוץ של האדומים מול ירוחם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך