יש גמר. הפועל אשדוד בגמר גביע ווינר

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד עלתה בשני לגמר גביע ווינר לאחר ניצחון 31:34 על הרצליה. הגמר ייערך בשישי ואשדוד תשחק מול המנצחת במשחק שייערך בשלישי בין מכבי להפועל ראשל"צ. הגרלה תקבע מי תארח את הגמר. תביאו גביע.
יש גמר. הפועל אשדוד בגמר גביע ווינר

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד אחוקה משחק אחד משיחזור ההשיג לפני שנתיים, תואר מחזיקת גביע ווינר.

אבל זה היה מותח ומורט עצבים ובוודאי לא פשוט. אשדוד הייתה זקוקה להארכה בכדי לנצח את הרצליה באשדוד  31:34, כעת היא תחכה לדעת מי היריבה שלה מבין מכבי להפועל ראשל"צ, במשחק שייערך בשלישי. הגרלה אח"כ תקבע מי תארח את המשחק. אשדוד או אחת הראשלצ"יות.

המשחק היה צמוד עם יכולת התקפית מצויינת מצד שתי הקבוצות וההבדל היה בעמדת השוער. ליאור קפלן שפתח את המשחק נהיה מצויין בשער עם עצירות מרובות ולאחר 30 דקות אשדוד הובילה 16-13, בירידה למחצית.

הרצליה החזקה לא וויתרה והמחצית השנייה נפתחה עם שערים מהירים של האורחים שסגרו את הפער. מהדקה 45 היתרון עבר מצד לצד ולאחר 60 דקות של משחק התוצאה היתה 28:28 והקבוצות הלכו להארכה. בהארכה האדומים מאשדוד היו נחושים יותר וההתקפות המהירות  סגרו את הסיפור ואשדוד תופיע בגמר השלישי שלה במפעל.

הבקיעו לזכות אשדוד: אלכסיי גרגורייב  7 שערים, עמרי קושמרו 6 שערים, אדיר כהן וגורן סרנץ  5 שערים כ״א, סשה צ׳ודנובסקי  4 שערים, סהר חלפון 3 שערים, יוסי ביטרמן  2 שערים, שלומי צייטלר ודדי פרץ  שער אחד כ״א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך