עדכונים חדשים בוואטסאפ

בשורה חדשה וטובה, עדכונים חדשים באפליקציית המסרים של וואטסאפ. המדובר בחלונית צפה, או 'תמונה-בתוך-תמונה' בזמן שיחות וידאו ועדכוני סטטוס מצוירים. הבשורה הפחות טובה כרגע זה רק למשתמשי האנדרואיד.
אפליקציית וואטסאפ

יש חדש בוואטסאפ

אפליקציית  וואטסאפ, השיקה שני מאפיינים חדשים עבור משתמשי האנדרואיד. מצב של חלונית צפה, או 'תמונה-בתוך-תמונה' בזמן שיחות וידאו וכן עדכוני סטטוס מצוירים.

אפשרות התמונה-בתוך-תמונה (PiP), מאפשרת להציג חלונית צפה בזמן ביצוע שיחות וידאו דרך האפליקציה. כך ניתן להמשיך ולקרוא הודעות בזמן שחלונית הוידאו מוצגת בקטן. לחיצה על חלונית הוידאו תפתח את התמונה לכל המסך.כמו כן ניתן לבחור באפליקציה האם להפעיל או לכבות את חלונית הוידאו "צפה".

אבל האפשרות זו פועלת רק עם מערכת האנדואיד 8.0 'אוראו'. לכן, רק מספר מכשירים מצומצם יוכל להשתמש בה כמו מכשירי Pixel של גוגל שכבר קיבלו את העדכון.

תוספת אחרת מיועדת לחובבי אפשרות ה'סיפורים' (Stories), עדכוני סטטוס הנמחקים בתוך 24 שעות. בגרסה זו ניתן להוסיף סטטוסים רק בשימוש עם טקסט ורקע בלבד, בדומה לקיים בפייסבוק (Facebook). הסטטוס יכול להכיל גם קישורי וניתן להגדיר את צבע הטקסט והרקע. אפשרויות אלה הוצגו עד כה למשתמשי הבטא וכעת אלו זמינים בגרסה 2.17.323 ששוחררה לחנות האנדרואיד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך