מתחילים את השנה החדשה במראה טבעי

הסתיו רשמית עוד מעט כבר כאן ואי אפשר להתעלם מהרוחות החדשות שנושבות וממזג האוויר הנעים בערבים. אולי בכלל זו אווירת החגים שבפתח, אותה אווירה שמשרה עלינו את החשק להתחדש עם מראה טבעי, נקי ורענן FRESH - באדיבות עדה לזורגן
מתחילים את השנה החדשה במראה טבעי
צילום גיא הכט

עכשיו כשהלחות מתחילה להירגע ואין את התחושה שכל האיפור 'נוזל' לנו מהפנים כמו בשיא הקיץ, ניתן לאט לאט להיפרד מהשיזופים ומהגוונים הכהים יותר שהולכים ומתפוגגים ולפנות את מקומם לטובת גווני הפסטל על שלל גווניו שיעניק לכן מראה חגיגי.

בין התוכניות לחגים של מה לקנות מתנות ומה ללבוש, כל אחת מאתנו גם חושבת איך להתאפר? מה יהיה הלוק אתו היא תפתח את השנה החדשה?

השנה המראה הטבעי יככב באופנה, מדווחת עדה לזורגן כוהנת האיפור, עור פנים שקוף ורענן לצד מייקאפים ושימרים שמתאימים לסוף הקיץ ולסתיו הישראלי. מומלץ להניחו כבסיס לפנים- קרם לחות פריימר עם חומצה היאלרונית שנותנת ליפט וזוהר, קרם המשקם את עור הפנים ונותן מיצוק עדין ולא כבד.

מעליו יש להניח מייק אפ פיוז'ן קליל עם נגיעות של קונסילר נטול שומן, שנותן מענה לפיגמנטציות ופצעים. בחרתי להשתמש ב- 3 גוונים למטרות שונות שאפרט עליהן בהמשך.

למראה מבריק אני מניחה שימר נוזלי עמיד מעל המייקאפ, את השימר אני מניחה במקומות הגבוהים על- ידי כריות האצבע בתיפוף קל וכמובן באזור הדקולטה(חזה) במריחה קלילה ואוורירית שמעניקה הארות טבעיות ואלגנטיות.

שלושת גווני הקונסילר משמשים ל- 1. תיקונים 2. הארות 3. שיזופים: הגוונים הבהירים יותר ישמשו להארות ותיקונים, עם הגוון הכתמתם ניתן להשתמש בתור סומק ועם גוון האגוז ניתן להשתמש לשיזוף קל (מורפולוגיה או קונטורינג). חשוב לציין כי הקונסילרים מגיעים במרקם מייק אפ עמיד (לפנים שומניות מאוד מומלץ להשתמש בקונסילר לבד ולפנים יבשות מומלץ להניח קודם מייקאפ לחותי).

למראה זוהר בעיניים- ניתן להשתמש בעזרת פלטת שימרים מבריקה- 6 גווני שימר מתאימים לאיפור עיניים, בהתאמה אישית לגוון העור מהבהיר ועד הכהה מאוד, פלטה זו מאפשרת להשיג מראה מבריק ועמיד. מומלץ להתמקד בנקודות הגבוהות בפנים ובאזור העיניים במיוחד- יש להניח על העפעף ובפנים העין(קיר האף). חשוב להניח את השימר בקלילות כדי למנוע מראה בוצי.

ומה לגבי מראה השפתיים- להשלמת המראה באווירה חגיגית מומלץ למרוח שפתון לחותי ועמיד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך