ממשיכם לחפש. נקודה

מ.ס אשדוד ממשיכה לחפש נקודות. לקבוצה 0 מתוך 9. בשבת היא ספגה הפסד שלישי בבית הפעם לקרית-שמונה 2:0. בשבוע הבא מחכה לה סכנין. לקרית-שמונה זה היה ניצחון בכורה.
ממשיכם לחפש. נקודה

ממשיכים לחפש. נקודה.

בדיוק כך אפשר לתאר את משחק ההפסד בשבת של מ.ס אשדוד לקרית-שמונה בתוצאה 2:0. לאחר 3 מחזורי ליגה אשדוד עם 0 נקודות מתוך 9. לא כך רצו באשדוד לפתוח את העונה.

בעונה שעברה אשדוד השיגה נקודה ראשונה במחזור השלישי.השנה זה לא קרה. נכון יש עוד זמן, אבל משהו לא טוב קורה לקבוצה לאחר שהיא סופגת. עד שער הספיגה היא משחקת טוב ואז פשוט כאילו לא מאמינה שהיא יכולה לחזור למשחק.

אשדוד ספגה את השער הראשון בדקה ה-57. נגיחה באזור תיבת ה-5 של שובל גוזלן. היו לאשדוד מעל 30 דקות לחזור. אבל לא נראה היה כאילו מי מהשחקנים יכול לדחוף קדימה את אשדוד שלא נפלה מקרית-שמונה. בדקה ה-78 נכבש השני של קרית-שמונה בדיוק העתק של השער הראשון, רק הפעם היה זה שון וויסמן שכבש. כאילו לא למדו מהשער הראשון.

בלאסינג אלקה החלוץ מראה יכולת טובה, אבל משחק רחוק מהשער. הוא חייב להיות זה שמקבל כדורים ולא מחלק אותם. הופעת בכורה טובה לבן אל אדרי כבלם, עם שתי החמצות כמעט שלער מחצית הראשונה והשנייה, מה שקצת העיב היה הכיסוי בשני השערים.

עכשיו אשדוד תצא לסכנין. שן לא יהיה פשוט. אבל מסתבר שאין פשוט. ראובן עטר אמר לפני המשחק לשחקני שחייבים לחזור על 3 נקודות. המגמה לחפש ניצחון תמשך גם בשבוע הבא. קרית-שמונה השיגה את ניצחון הבכורה שלה. חבל שזה היה על חשבון מ.ס

מ.ס. אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן (בנצי מושל, 46), ויקטור גאנב, בן אל אדרי, קרלו ברוצ’יץ’, יובל יעקובוביץ’ (אדילסון בהייה, 68), תום מונד, גדי קינדה, דן ביטון, מאוריסיו קורדיירו (דין דוד, 81) בלסינג אלקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך