החלוץ אלקה מתח שריר ונטש את האימון

מ.ס אשדוד נערכת למשחק בשבת (19.15, הי"א) מול קריית-שמונה. המאמן עטר רוצה נקודות ראשונות. החלוץ אלקה מתח שריר ונטש את האימון. ג'ראפי ועזריאל ייעדרו.
החלוץ אלקה מתח שריר ונטש את האימון

בלאסינג אלקה, חלוצה הניגרי החדש של מ.ס אשדוד, אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה בהרכב, במשחק מול קרית שמונה בשבת (19.15, הי"א). אבל באימון יום חמישי הוא מתח את שריר הירך ונטש את האימון. בקבוצה יבדקו בשישי וסמוך למשחק אם יוכל לשחק. הכוונה כמובן לנסות להכשירו.

מי שעשוי לערוך את הופעת הבכורה, לפחות על פי התרגול באימון, הוא הצעיר בן אל אדרי. אופציה אחרת עליה חושב המאמן ראובן עטר, היא הצבת טום בן זקן כלבם ובנצי מושל כמגן. אבל לפחות על פי האימון אדרי יפתח.חן עזריאל לא אמור להיות גם השבוע בסגל, כמוהו השוער יואב ג'ראפי שערך באימון הערב, אימון ראשון עם כדור. ג'ראפי: "אני מרגיש טוב. קצת כאב, אבל בסך הכל זה היה בסדר".

ראובן עטר התייחס למשחק ואמר: " הגיע הזמן שנכנס לליגה בצבירת נקודות. היא קבוצה חזקה יהיה משחק לא קל. יש להם נקודה אחת ויהיה מאבק. הפגרה הייתה טובה יותר עבור התיאום בין השחקנים. הצטרפו שני שחקנים חדשים שהיו צריכים את ההתאקלמות שלהם. הפגרה הזו הייתה טובה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך