"סופרה" בתל אביב "טמאדה" באשדוד

בשני בערב, תתקיים הפתיחה הגדולה של מסעדת "טמאדה אירועים". מסעדה שמתמחה באוכל גרוזיני אבל לא רק. מסעדה שפעלה כאולם אירועים ומעתה היא פתוחה לקהל הרחב. מהיום לא צריך לנסוע לתל אביב להינות ממסעדה גרוזינית ברמה גבוהה כמו מסעדת "הסופרה". לנו יש באשדוד את "הטמאדה". תזמינו מקום יהיה מלא. טלפון להזמנת מקומות 08-6812208
"סופרה" בתל אביב "טמאדה" באשדוד

ביום שני בערב, תתקיים הפתיחה הגדולה של מסעדת "טמאדה אירועים". מסעדה שמתמחה באוכל גרוזיני אבל לא רק. עד היום המסעדה פעלה כאולם אירועים מיום שני היא פתוחה לקהל הרחב שרוצה להינות ממסעדה באווירה אחרת לגמרי. מסעדת שף שיש בה הכל, אבל הטאצ' הגרוזיני שבה מביא טעמים וניחוחות אחרים לגמרי.

"הטמאדה" שפועלת כבר כ-חמישה חודשים מזכירה בסגנונה מאוד את המסעדה הגרוזינית המצליחה "סופרה" שבתל אביב. סופרה היא מסעדה גרוזינית וגם היא מסעדת שף שבה יש תפריט מיוחד ומקורי של טעם מסורתי, שמזכיר נשכחות. הבעלים של הטמאדה, שרון פור, הביא את הסגנון הזה עכשיו אלינו לאשדוד. עד היום ניתן היה להנות מכך רק למי שהגיע לאירועים במקום, מעתה כולם יוכלו להנות מזה. בטמאדה היו אירועים של עד 120 איש, עכשיו שרון פותח את המקום גם כמסעדה וזו ההזדמנות שלכם לטעום ממה שהמקום מציע ויש לו מה להציע.

בכל ערב, מערב שני, בנוסף לתפריט המיוחד הגרוזיני והרגיל תהיה באופן קבוע הופעת אומן. פעם יהיה זה זמר גרוזיני או יווני, בפעם אחרת להקת נגנים ואפילו רקדנית בטן תהיה מידי פעם. בשני הקרוב 11 לחודש ספטמבר, בערב הפתיחה מתוכנן ערב שלא כדאי לפספס. הערב ייפתח עם די.ג'יי, אח"כ מתוכננת הופעת רקדנים גרוזינים., הופעה מיוחדת במינה לאת תרצו להחמיץ, יהיו נגנים ועוד שאר הפתעות. ערב שייפתח ב-20.30 בקירוב ויימשך עד השעות הקטנות של הלילה.

בכלל המקום פתוח באופן קבוע מ-12 בצהרים עד אחרון הסועדים. כך שמעתה תוסיפו לכם עוד מקום על מפת הבילויים של העיר. מעתה "הטמאדה", תתן לכם מקום ייחודי עם תפריט ייחודי של השף ניקולאי, שהיה בעבר השף ב"בבלה ווידה" והוא בעל ניסון רב. תפריט ברמה גבוהה עם מגוון רחב של מנות ובשפע. לא לחינם כל מי שהגיע ל"טמאדה" לאירועים חזר שוב לאירוע נוסף או המליץ לחברים ובני משפחותיהם להנות מחוויה בלתי נשכחת, גם קולינרית, גם מרמת שירות אישית וגם מאווריה ייחודית שהפכה את האירוע להצלחה.

כדאי מאוד להזמין מקומות מראש לא רק לערב שני, אלא לכל ערב. המסעדה מחוקמת ברחוב הבושם 6. טלפון להזמנת מקומות 08-6812208

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך