שוד אלים ברובע הסיטי – המשטרה עצרה חשוד

לפני זמן קצר נכנס אדם לבנק איגוד ברובע הסיטי בעיר, לאחר איום בכתב כי ברשותו סכין הגישה הפקידה לשודד סכומי כסף גדולים, דקות לאח"מ הוא נעצר
בקרוב: פרסומות בצ'ט של פייסבוק

תושב אשדוד, 23, נעצר על ידי בלשי משטרת ישראל שעה לאחר שביצע על פי החשד שוד בבנק בעיר אשדוד במהלכו הגיש פתק ודרש כסף. הוא הועבר לחקירה במשטרה.

מעט לאחר השעה 10 וחצי הבוקר התקבל דיווח במשטרה על מקרה שוד בבנק ״איגוד״ בעיר אשדוד במהלכו נשדדו סכום של אלפי שקלים. כוחות משטרה רבים חשו אל המקום ובמקביל החלו סריקות אחר חשוד במעשה על סמך תיאור שהתקבל. במהלך סריקות נמרצות שערכו סיירי ובלשי המשטרה תוך איסוף מודיעיני במקביל, איתרו הבלשים את החשוד במעשה לאחר שיצא מקיוסק בו רכש שני פאקטים של סיגריות ונכנס אל תוך מונית.

״על כל חשוד לקחת בחשבון עוד בטרם מבצע את מעלליו כי ידה הארוכה של משטרת ישראל, תוך הסתייעות באמצעים טכנולוגיים מהשורה הראשונה, יביאו למעצרו בסופו של יום״ נמסר מהמשטרה.

החשוד הועבר לחקירה במשטרה וקשר עצמו למקרה. חקירתו נמשכת ומחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך